کد مطلب: 

276821

توضیح وزارت ارتباطات پیرامون قطعی مقطعی ارتباطات در استان سیستان و بلوچستان

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سیستان و بلوچستان با اشاره به قطعی های مقطعی ارتباطات در پی برودت هوا و بارش برف در نقاطی از این استان اعلام کرد: خوشبختانه پس از تغییر محسوس شرایط جوی و فراگیر شدن هوای سرد در سطح استان سیستان و بلوچستان، ارتباطات در این استان بصورت پایدار و باکیفیت برقرار است.
توضیح وزارت ارتباطات پیرامون قطعی مقطعی ارتباطات در استان سیستان و بلوچستان

به گزارش سیتنا، نیک محمد بلوچ زهی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سیستان و بلوچستان عصر جمعه با اشاره به برودت هوا و بارش برف سنگین در برخی از نقاط این استان گفت: خوشبختانه وضعیت ارتباطی در سطح استان سیستان و بلوچستان بصورت پایدار و باکیفیت است و خوشبختانه قطعی گسترده ارتباطی نداشتیم.

وی افزود: روز جمعه همچنین برای اطمینان از برقرار بودن شبکه بصورت میدانی در مناطق جنوبی استان حضور یافتم و بازدیدی از شبکه در محورهای جنوبی استان داشتم و صحت فعالیت آن را مورد بررسی قرار دادم.

بلوچ زهی با اشاره به قطعی های مقطعی که پنج شنبه شب در نقاطی از سطح این استان رخ داد، تصریح کرد: در شامگاه پنج شنبه در محورهای زاهدان به درگس، سوران، کشاری و چابهار به دلیل اختلال در باطری های سایت های ارتباطی ناشی از سرما و بارش ها قطعی هایی بصورت محدود رخ داد که به سرعت با اعزام تیم های فنی مشکل حل شد و ارتباط آن مناطق نیز به حالت نرمال برقرار شد.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-01-28 01:00

افزودن دیدگاه جدید