کد مطلب: 

276744

شادمهر، نماینده مجلس: اینترنت پرسرعت برای مردم از نان شب واجب‌تر است

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، گفت: امروز داشتن اینترنت پرسرعت برای مردم از نان شب هم واجب‌تر بوده و فیلترینگ باید برداشته شود؛ چرا که بیش از یک میلیون شغل مستقیم و بیش از سه میلیون شغل به صورت غیرمستقیم تحت تاثیر آن قرار گرفته است.
امانقلیچ شادمهر

به گزارش سیتنا، امانقلیچ شادمهر در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس، بیان کرد: امروز داشتن اینترنت به ویژه اینترنت پرسرعت برای مردم از نان شب هم واجب‌تر است. فیلترینگ باید برداشته شود چرا که بیش از یک میلیون شغل مستقیم و بیش از سه میلیون شغل به صورت غیرمستقیم ایجاد کرده و مردم نگران سرنوشت کسب و کار  خود هستند. 

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، در ادامه در تذکری خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه، تاکید کرد: راه نجات کشور از برنامه توسعه ملی واقعی می گذرد نه با دستکاری واقعیت ها، نه با آمار و ارقام دروغین و آگاهی کاذب، نه با ژست و شعار، بلکه توسعه ملی با درک واقعیت های جامعه امکان‌پذیر است. اصرار بر روش های تجربه شده و پرهزینه و ناکارآمد، بحران را عمیق‌تر می کند. 

شادمهر افزود: با تمام احترامی که برای رئیس جمهور و نمایندگان عزیز قائلم، می گویم که هیچ شخصی در ایران حق ندارد تصمیم های شخصی بگیرد که رنج و سختی‌اش برای مردم بماند، حتی قبوض نامتعارف برق و گاز که زندگی مردم را تحت شعاع قرار داده و همچنین بحران‌ها که از حد متعارف فراتر رفته و فراگیر شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2023-01-25 14:14

افزودن دیدگاه جدید