کد مطلب: 

276606

ضرورت توجه ویژه به جذب و تربیت نیروی انسانی متخصص در شرکت ارتباطات زیرساخت

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت یک شرکت تخصصی است و باید برای جذب نیروی انسانی متخصص در این شرکت با تربیت نیروهای جوان جدید و جایگزینی آن‌ها با نیروهای قدیمی اقدام شود.
جلسه

به گزارش سیتنا، مجمع عمومی عادی طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شرکت ارتباطات زیرساخت با حضور اعضای مجمع در ساختمان مرکزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برای رسیدگی به‌ صورت‌های مالی منتهی به سال ۱۴۰۰ این شرکت برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست علی‌اصغر انصاری، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات به‌عنوان نایب‌رئیس مجمع تشکیل شد، نمایندگانی از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سازمان برنامه‌وبودجه کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی به‌عنوان اعضای مجمع عمومی و نیز رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت به همراه اعضای هیئت‌مدیره و جمعی از مدیران ارشد شرکت حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه امیر محمدزاده لاجوردی، معاون وزیر، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت (مجری طرح) به بیان مختصری از عملکرد شرکت پرداخت و پس از ارائه گزارشی از فعالیت‌های هیئت‌مدیره، تخصیص بودجه و هزینه کرد و تملک دارایی در یک سال گذشته از سوی سرپرست دفتر مدیریت پروژه و بودجه شرکت ارتباطات زیرساخت، اعضا به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در این‌باره پرداختند.

در ادامه انصاری به‌عنوان نایب‌رئیس مجمع با تقدیر از مدیران و کارکنان شرکت ارتباطات زیرساخت برای تحقق مأموریت‌ها و وظایف محوله تأکید کرد که این شرکت در دوره اخیر به‌ویژه در سه ماه گذشته و هم‌زمان با بحران‌های به وجود آمده، در تامین کیفیت شبکه ارتباطی و اینترنت بین‌الملل تلاش بسیاری داشته و امیدواریم با رفع و کاهش برخی محدودیت نیز شاهد افزایش رضایت‌مندی کاربران باشیم.

وی در ادامه با اشاره به‌ضرورت توجه ویژه نسبت به موضوع تأمین و تربیت نیروی انسانی متخصص در شرکت ارتباطات زیرساخت افزود: شرکت ارتباطات زیرساخت یک شرکت تخصصی است و باید برای جذب نیروی انسانی متخصص در این شرکت با تربیت نیروهای جوان جدید و جایگزینی آن‌ها با نیروهای قدیمی اقدام شود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه برنامه هفتم توسعه عمدتا مبتنی بر فناوری است، گفت: در اجرا و تحقق این برنامه شرکت ارتباطات زیرساخت می‌تواند نقش ویژه‌ای را ایفا کند، بنابراین باید از هم‌اکنون روی موضوع تربیت نیروی انسانی متخصص تمرکز شود و این شرکت باید در کنار برنامه‌ها و مأموریت‌های خود تربیت نیروی انسانی متخصص را نیز در دستور کار قرار دهد.

در این جلسه با ارائه گزارش حسابرسی توسط حسابرس مستقل و بازرس قانونی و بحث و بررسی موضوع توسط اعضای مجمع و پاسخ مدیران شرکت زیرساخت، گزارش سالیانه صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰ به تصویب اعضای مجمع رسید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-01-22 13:52

افزودن دیدگاه جدید