کد مطلب: 

276500

وزیر علوم: از شورای امنیت کشور خواستیم اینترنت حوزه‌های برگزاری کنکور قطع شود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برای اینکه خیال داوطلبان راحت باشد از هرگونه تقلبی پیشگیری کردیم و از شورای امنیت کشور خواهش کردیم که در طی برگزاری آزمون اینترنت حوزه‌های برگزاری آزمون قطع گردد.
کنکور

به گزارش سیتنا، محمدعلی زلفی گل در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری کنکور در دانشگاه علامه طباطبایی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، سازمان سنجش موظف است دو نوبت کنکور در سال برگزار کند که اولین مرحله آن در دی ماه و دومین مرحله در تیر ماه سال آینده خواهد بود.

وی افزود: امروز شاهد رقابت داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی و زبان های خارجی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر هستیم.

وی در مورد حفظ امنیت آزمون سراسری گفت: همه همکاران در وزارت علوم، دانشگاه ها، آموزش و پرورش تلاش کرده اند تا شرایط مناسبی را از نظر گرما، نور و آرامش برای داوطلبان مهیا کنند.

زلفی گل ادامه داد: برای آن که داوطلبان کنکور آسوده خاطر باشند که عدالت آموزشی رعایت می شود و آزمون سراسری در امنیت کامل برگزار خواهد شد، همچنین از این جهت که بحث پیشگیری از هرگونه تخلفی شرط عقل است، از شورای امنیت کشور خواستیم تا در زمان برگزاری آزمون سراسری اینترنت حوزه های آزمون و اطراف آن قطع شود تا هیچ گونه تقلبی از راه وسایل الکترونیکی صورت نگیرد.

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ امروز و فردا ۲۹ و ۳۰ دی با شرکت بیش از ۹۷۸ هزار نفر در سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2023-01-19 09:19

افزودن دیدگاه جدید