کد مطلب: 

276487

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت: مشکل مرکز تبادل ترافیک کشور حل شد

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت شامگاه چهارشنبه از رفع مشکل مرکز تبادل ترافیک کشور خبر داد و گفت: هم اکنون سکوهای داخلی و پیام رسان‌ها بدون مشکل مشغول خدمات رسانی به هموطنان هستند.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت: مشکل مرکز تبادل ترافیک کشور حل شد

به گزارش سیتنا، امیر لاجوردی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در ارتباط با اختلال ایجاد شده در شبکه طی روزهای اخیر، گفت: با تلاش همکارانم در شرکت ارتباطات زیرساخت، مشکل مرکز تبادل ترافیک کشور حل شد و وضعیت خدمات داخلی به حالت عادی برگشت.
وی ضمن عذرخواهی از همه هموطنان بابت مشکل رخ داده، افزود: هم اکنون سکوهای داخلی و پیام رسان‌ها بدون مشکل مشغول خدمات رسانی به هموطنان عزیز هستند.

گفتنی است؛ به دنبال اختلال روزهای اخیر در شبکه اینترنت کشور و تاکید مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در گفت‌وگوی صبح چهارشنبه با سیتنا مبنی بر رفع کامل این اختلال، مجددا از حوالی ظهر چهارشنبه اختلال در شبکه ارتباطی کشور مشاهده شد که تا شامگاه چهارشنبه ادامه یافت، تا آنجاکه معاون فنی شرکت زیرساخت در گفت‌وگویی از تلاش‌ها برای رفع اختلال تا پیش از آغاز هفته آتی خبر داد.

حال با اعلام مجدد رفع اختلال‌ها از سوی مدیرعامل شرکت زیرساخت باید منتظر ماند و دید که طی ساعات آتی ترافیک شبکه با مشکلی مواجه خواهد شد یا خیر!

انتهای پیام

گزارش از زهرا رحیمی

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2023-01-19 00:27

افزودن دیدگاه جدید