کد مطلب: 

276396

پویش «نسل سلیمانی» در شاد

همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، پویشی با عنوان «نسل سلیمانی» در شبکه شاد درحال برگزاری است.
پویش «نسل سلیمانی» در شاد

به گزارش سیتنا، همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هرشب از شنبه تا چهارشنبه ساعت 20 مسابقه بزرگ کتاب و مستند «نسل سلیمانی» به صورت زنده از شبکه شاد با موضوع هویت و غرور ملی با محوریت شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌گردد.

مهمان امشب برنامه دکتر اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش است.

دانش آموزان می توانند با ورود به کانال نسل سلیمانی در شبکه شاد برنامه را به صورت زنده تماشا کرده و در مسابقات مختلفی که با محوریت کتاب‌ و مستندهای مرتبط با حاج قاسم و هویت و غرور ملی برگزار می شود شرکت کنند.

 همچنین کاربران شاد می توانند از فعالیت هایی که به نیت حاج قاسم در خانواده، محله، مدرسه، مسجد و محل زندگی خود، فیلم و عکس گرفته و در بخش ارسال آثار بارگذاری کنند. هر شب به 25 برگزیده جوایز یک میلیونی تعلق می گیرد.

گفتنی است، دانش‌آموزان می‌توانند از طریق شبکه شاد مستندهای مربوط به حاج قاسم را تماشا کنند و در برنامه ها و پویش های متنوع نسل سلیمانی شرکت کنند.

در بخش «قهرمان من» خاطرات شفاهی نوجوانان درباره ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی جمع آوری شده و دانش آموزان می توانند خاطرات و تصور خود از سردار سلیمانی را بیان کنند و در این پویش به یادگار بگذارند.

از دیگر برنامه های این پویش می توان به مسابقه تلویزیونی «نسل قاسم» در شبکه امید اشاره کرد که دانش آموزان با پاسخگویی به سوالات می توانند برنده مسابقه باشند.

خاطر نشان می شود دانش آموزان با مراجعه به شبکه شاد و انتخاب بخش «نسل سلیمانی» می توانند در جریان آخرین برنامه ها و پویش های سراسری نوجوانان قرار گیرند.

پویش «نسل سلیمانی» در شاد

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.4 (17 رای)
سیتنا 1
2023-01-16 20:08

افزودن دیدگاه جدید