کد مطلب: 

276349

اختلال شاد برطرف شد؛ امکان بروزرسانی شاد از ساعت 20 امشب (یکشنبه)

در پی اختلال صبح امروز یکشنبه 25 دی‌ماه سال جاری در دسترسی به شبکه‌ی شاد، پیگیری خبرنگار سیتنا حاکی است که در حال حاضر اختلال در دسترسی به این شبکه‌ی 2.5 میلیون کاربری برطرف شده و ساعت ۲۰ امشب نیز نسخه جدید شاد ارائه می‌شود که از آدرس SHAD.IR قابل بروزرسانی است.
اختلال شاد برطرف شد؛ امکان بروزرسانی شاد از ساعت 20 امشب (یکشنبه)

پیگیری خبرنگار سیتنا حاکی است؛ شبکه 2.5 میلیون کاربری شاد که از صبح امروز یکشنبه (25 دی ماه) دچار اختلال شده بود و دانش آموزان موفق به ارتباط و استفاده از این سامانه نشدند، هم اکنون در دسترس است و اختلالی در این سامانه مشاهده نمی‌شود.

به دنبال این اختلال، تیم فنی و پشتیبانی شاد در کانال رسمی اطلاع‌رسانی شبکه شاد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با فراگیر شدن موج سرما و برودت هوا و غیرحضوری شدن کلاس‌ها و مدارس بسیاری از استان‌ها، به استحضار می‌رساند؛ اختلال مختصری در زیرساخت‌های فنی مربوط به شاد به وجود آمده است که ارسال و دریافت پیام‌ها را با تأخیر مواجه می‌کند. تیم فنی و اجرایی در تلاش هستند که اختلال به وجود آمده را برطرف کنند.

قابل ذکر است؛ کاربرانی که از نسخه‌های قدیمی‌تر استفاده می‌کنند جهت عملکرد بهتر و استفاده از سرویس‌ها، می‌توانند از ساعت ۲۰ امشب نسخه جدید شاد را از آدرس SHAD.IR بروزرسانی کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.8 (6 رای)
سیتنا 1
2023-01-15 15:12

افزودن دیدگاه جدید