کد مطلب: 

275851

ارائه خدمات توسعه‌گرانه پنجره واحد فیزیکی در اتاق تهران

دبیر کل اتاق تهران، گفت: ارائه خدمات مرتبط با تاسیس شرکت مسولیت محدود و سهامی خاص و همچنین ارائه مشاوره‌های مربوط به کسب‌و‌کار از سوی پنجره واحد قابل قبول است و اتاق تهران و پنجره واحد فیزیکی شروع کسب‌و‌کار، آمادگی کامل برای ارائه تمامی خدمات مربوط به ثبت و تاسیس شرکت در سطح و کیفیت بالا را به متقاضیان دارد.
اتاق تهران

به گزارش سیتنا، نشست شورای راهبری بهبود محیط کسب‌و‌کار در اتاق بازرگانی تهران برگزار شد.

بهمن عشقی با این توضیح که اقتصاد کشور با دولت بزرگ و حجیم سامان نمی‌گیرد، افزود: تجربه کوتاه‌مدت راه‌اندازی پنجره واحد فیزیکی شروع کسب‌و‌کار در اتاق تهران به خوبی نشان داد که اگر امور مربوط به اقتصاد به بخش ‌خصوصی واگذار شود، علاوه بر توسعه و شتاب مطلوب در فرآیندهای مرتبط با کسب‌و‌کار از بار وظایف محول شده بر دوش دولت نیز کاسته شده و میزان رضایتمندی صاحبان کسب‌و‌کار و مشاغل از دریافت خدمات نیز افزایش خواهد یافت.

دبیرکل اتاق تهران با اشاره دوباره به تسهیل فرآیندهای مربوط به ثبت و تاسیس شرکت در پنجره واحد فیزیکی شروع کسب‌و‌کار و کاهش مدت زمان آن به کمتر از سه روز تصریح کرد که میانگین هزینه‌ ارائه این خدمات در پنجره واحد فیزیکی در اتاق تهران بسیار کمتر از سایر مراکز است.

همچنین اعظم رضایی، معاون توسعه عضویت اتاق تهران، در توضیحاتی به حضور نمایندگان پنج سازمان دولتی در پنجره واحد فیزیکی شروع کسب‌و‌کار در اتاق تهران اشاره کرد و یادآور شد که در این مرکز به شرکت‌های نوپا مشاوره‌های مربوط به بیمه، بانکی و مالی و سایر ملزومات شروع به کار یک بنگاه اقتصادی نیز ارائه می‌شود.

به گفته وی، از حدود 20 هزار شرکت که طی این مدت با مراجعه فعالان اقتصادی و متقاضیان به پنجره واحد فیزیکی شروع کسب‌و‌کار به ثبت رسیده‌ و تاسیس شده‌است، حدود 2 هزار شرکت پس از آگاهی از خدمات ارائه شده در اتاق تهران، به عضویت این اتاق درآمده‌اند. وی در عین حال به پایین بودن هزینه ارائه خدمات در پنجره واحد فیزیکی اتاق تهران اشاره کرد و یادآور شد که تعامل و همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی با اتاق تهران در توسعه خدمات پنجره واحد فیزیکی شروع کسب‌و‌کار اثرگذار خواهد بود.

در ادامه این نشست و پس از ارائه توضیحاتی از سوی سایر اعضای شورای راهبری بهبود محیط کسب‌و‌کار، با اعلام حمیدرضا فولادگر رئیس این شورا، مقرر شد طی مکاتبه و دعوت به برگزاری نشست هم‌اندیشی با دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی از جمله سازمان بازرسی کل کشور، موضوع روان‌سازی خدمات‌دهی پنجره واحد فیزیکی شروع کسب‌و‌کار به صاحبان مشاغل و بنگاه‌های اقتصادی، مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2023-01-02 09:41

افزودن دیدگاه جدید