کد مطلب: 

275323

اعلام نتایج رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان دولت

مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان رگولاتوری از اعلام نتایج ارزیابی و رتبه‌بندی الکترونیکی این دفاتر در شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ خبر داد.
شهرام حی شاد

به گزارش سیتنا، شهرام حی شاد با اشاره به اینکه ارزیابی شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ از طریق بستر الکترونیکی انجام شده است، گفت: این ارزیابی از شهریور ماه سال جاری شروع و در نیمه آبان ماه پایان یافت. براساس نتایج این ارزیابی از مجموع هشت هزار و ۷۴۴ دفتر پیشخوان شهری، پنج هزار و ۲۴۳ دفتر پیشخوان رتبه یک، سه هزار و ۳۵۳ دفتر رتبه دو و ۱۴۸ دفتر پیشخوان رتبه سه را کسب کرده‌اند.

وی عنوان کرد: فرآیند ارزیابی دفاتر پیشخوان براساس خود اظهاری دفاتر، دریافت امتیاز انجمن استانی، بررسی و تایید امتیازات و مستندات توسط مناطق نه‌گانه رگولاتوری انجام می‌شود. در این مرحله اطلاعاتی مانند مشخصات کامل دارنده پروانه دفتر پیشخوان با پروانه صادر شده، مشخصات حقوقی دفتر و اطلاعات تماس، موقعیت جغرافیایی و... بررسی و صحت‌سنجی می‌شود.

مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری در مورد اهداف سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان گفت: توزیع عادلانه و هدفمند خدمات، ارتقای کیفیت ارایه خدمات در دفاتر پیشخوان، تشویق دفاتر پیشخوان به ارتقای جایگاه خود، دسته‌بندی و ارایه خدمات دستگاه‌ها بر اساس رتبه‌بندی انجام شده از جمله مهمترین اهداف رگولاتوری برای ارزیابی این دفاتر است.

حی شاد بیان کرد: تعیین رتبه تمامی دفاتر پیشخوان فعال در سطح کشور، ایجاد فرهنگ مشارکت برای تفهیم ارزش رتبه‌بندی به منظور دریافت خدمات بیشتر، ارتقای جایگاه دفاتر برای دریافت خدمات از دستگاه‌های ارایه دهنده، تکمیل بانک اطلاعاتی دفاتر پیشخوان دولت در پایگاه داده اطلاعاتی رگولاتوری و ارایه دسترسی خدمات به دفاتر پیشخوان دولت براساس رتبه کسب شده از دستاوردهای ارزیابی ورتبه‌بندی دوره‌ای دفاتر پیشخوان دولت است.

در اینجا می‌توانید لیست نتایج رتبه‌بندی دفاتر را به تفکیک رتبه مشاهده کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-12-18 15:32

افزودن دیدگاه جدید