کد مطلب: 

275222

فرودگاه پیام؛ میزبان نمایشگاه بین‌المللی ایران ایر شو در سال آینده

دبیر یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران گفت: با توجه به ظرفیت‌های فرودگاه بین‌المللی پیام و گستره دربرگیری جغرافیایی، دوازدهمین دوره نمایشگاه ایرشو هوافضا در این فرودگاه برگزار می‌شود.
فرودگاه پیام

به گزارش سیتنا، بیژن بنکدار دبیر یازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران ایرشو هوافضا در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که هم اکنون به میزبانی کیش در حال برگزاری است، گفت: امسال یازدهمین نمایشگاه بین المللی ایرشو هوافضا با حضور شرکت های خارجی از جمله روسیه وچین در بخش بین الملل نسبت به سال های گذشته قوی تر و پربارتر در حال برگزاری است.

وی با اشاره به انتخاب فرودگاه بین المللی پیام، برای برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه ایرشو که پاییز سال آینده برگزار می شود، افزود: یکی از اهداف برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایرشو هوافضا در فرودگاه بین المللی پیام استفاده از ظرفیت های عمومی حوزه هوانوردی این فرودگاه  است.

دبیر نمایشگاه ایران ایرشو 2022، تصریح کرد: فرودگاه بین المللی پیام با نزدیک به هزار هکتار اراضی در استان البرز واقع شده و در حال حاضر فعالیتهای کارگو، مسافری، آموزشی وMRO را در دستور کار خود دارد.

بنابه این گزارش، یازدهمین ایرشو و نمایشگاه بین المللی هوافضای ایران امروز (22 آذر) کار خود را در جزیره کیش آغاز کرد و تا 25 آذر برگزاری آن ادامه دارد و سازمان فضایی ایران، پژوهشگاه فضایی ایران، فرودگاه پیام، سازمان صنایع هوافضا، شرکت صنایع الکترونیک ایران (صاایران)، پژوهشگاه هوافضا، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه علم و صنعت، موسسه سنجش از دور بصیر و ... برای ارایه آخرین دستاوردهای زمینه صنعت هوایی و فضایی در آن حضور دارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-12-14 09:18

افزودن دیدگاه جدید