کد مطلب: 

275015

مکالمه نامحدود، هدیه همراه اول برای جمعه ۱۸ آذر

اپراتور اول بسته هدیه مکالمه نامحدود در روز جمعه ۱۸ آذر را برای دلجویی از مشترکانی که به اشتباه پیام سامانه هشدار سریع بلایای طبیعی را دریافت کرده بودند، ارائه کرد.
مکالمه نامحدود، هدیه همراه اول برای جمعه ۱۸ آذر

به گزارش سیتنا، اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اعلام کرد: این اپراتور به منظور دلجویی از مشترکین بابت ارسال هشدار خطای زلزله در روز چهارشنبه (۱۶ آذر ۱۴۰۱) برای تعدادی از مشترکان، بسته هدیه «مکالمه نامحدود درون شبکه همراه اول» را برای تمامی مشترکان در روز جمعه اختصاص داد.

بر این اساس تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می توانند در روز جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ با شماره گیری کددستوری «ستاره ۱۰۰۰ ستاره ۵ مربع» نسبت به فعالسازی بسته هدیه مذکور اقدام کنند.

اعتبار این بسته از بامداد تا شامگاه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ است.

گفتنی است سامانه هشدار سریع بلایای طبیعی، توسط مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در حال توسعه است که تفاوت عمده آن با پیامک معمولی، سرعت و اولویت هشدار است که می تواند باعث کاهش آسیب های جانی و مالی هموطنان در زمان وقوع بلایایی طبیعی شود.

اتفاقی که در روز چهارشنبه رخ داد، در ارتباط با ارزیابی صحت عملکرد سامانه مذکور از طریق ارسال هشدار برای تعدادی از اعضای تیم در محدوده جغرافیای خاص بود که به اشتباه، هشدار موردنظر برای قریب به دو درصد از مشترکان نیز ارسال شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2022-12-08 15:26

افزودن دیدگاه جدید