کد مطلب: 

274887

دیدار مدیران شرکت ارتباطات زیرساخت با کارکنان زیرساخت استان‌های آذربایجان شرقی و غربی

در جریان سفر رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت و هیئت همراه به استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، مجید خباز و اعضای هیئت همراه با کارکنان این دو استان دیدار کردند.
شرکت ارتباطات زیرساخت

به گزارش سیتنا، در این دیدار با کارکنان استان آذربایجان شرقی، مجید خباز عضو هیئت مدیره، حسین راهلی مدیرکل حراست، حسن صمدی مدیر کل دفتر حقوقی، حسین آقا زاده مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و رسیدگی به شکایات، سید رضا موسوی مدیر ارتباطات زیرساخت استان تهران و هماهنگی امور استانها، حسن احمدوند معاون روابط عمومی و امور بین الملل و امانی مدیر زیرساخت استان حضور داشتند.

مجید خباز عضوهیئت مدیره در این جلسه طی سخنانی گفت: در ابتدای شروع به کار شرکت زیرساخت چالش های زیادی وجود داشت که با زحماتی که همکاران متحمل شدند بسیاری از مشکلات حل شد و در حال حاضر خوشبختانه مسیر حرکت این شرکت رو به رشد و تعالی است.

وی اضافه کرد: در اهداف شرکت، نیروی انسانی از اهمیت خاصی برخوردار است و توان افزایی و توجه به نیروی انسانی از اولویت ها و دغدغه های شرکت به شمار می رود.

عضو هیئت مدیره شرکت از همکاران خواست که در کنار مطالبات و درخواست ها، راهکارهای عملی افزایش درآمد و پیشبرد امور را نیز پیشنهاد کنند.

همچنین در نشست دیگری که با حضور مدیران اداره کل حراست، دفتر حقوقی، دفتر مدیریت عملکرد و رسیدگی به شکایات، مدیر ارتباطات زیرساخت استان تهران و هماهنگی امور استانها و معاون روابط عمومی و امور بین الملل، برازش مدیر زیرساخت آذربایجان غربی و کارکنان استان برگزار شد، همکاران ارتباطات زیرساخت استان نقطه نظرات، انتقادها و پیشنهادهای خود را مطرح کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-12-05 09:50

افزودن دیدگاه جدید