کد مطلب: 

274838

حساب توییتری کانیه وست تعلیق شد

پس از آنکه کانیه وست، رپر مشهور آمریکایی از علاقه خود به نازی‌ها سخن گفت و از آدولف هیتلر تمجید کرد، توییتر حساب کاربری او را به دلیل تحریک به خشونت تعلیق کرد.
حساب توییتری کانیه وست تعلیق شد

به گزارش سیتنا به نقل از یورونیوز، ، کانیه وست، رپر مشهور آمریکایی پس از آنکه در گفتگو با وب‌سایت «Infowars» از «علاقه» خود به نازی‌ها سخن گفت و از آدولف هیتلر تمجید کرد، بار دیگر مورد توجه رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.

او در حالی که صورت خود را با یک ماسک سیاه پوشانده بود، در گفتگو با الکس جونز، میزبان تاک‌شوی رادیویی و تئوری‌پرداز توطئه آمریکایی چندین بار گفت: «من هیتلر را دوست دارم.»

وست که برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۴ اعلام آمادگی کرده، مواضعش واکنش‌های گسترده‌ای را برانگیخته است.

وست به هنگام گفتگو با جونز موجب خنده مجری راست افراطی می‌شد. او به جونز گفت که او «چیزهای خوبی» در مورد هیتلر می‌بیند.

ساعاتی پس از این گفتگو، شبکه اجتماعی پارلر که مورد علاقه محافظه‌کاران است، از پایان مذاکرات با وست برای فروش این پلتفرم خبر داد.

هم‌زمان توییتر حساب کاربری کانیه وست را به دلیل «تحریک به خشونت» تعلیق کرد. این در حالی است که اینستاگرام هم پیش از این حساب کاربری این رپر مشهور را محدود کرده بود.

ایلان ماسک، مدیر عامل جدید توییتر در حساب کاربری خود در این شبکه اجتماعی در پاسخ به توئیت کانیه وست که عکسی از یک صلیب شکسته را که با ستاره داوود ادغام شده بود، منتشر کرد، نوشت که او تمام تلاش خود را کرده اما وست دوباره قانون توئیتر را نقض کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2022-12-03 15:19

افزودن دیدگاه جدید