کد مطلب: 

274757

ببینید| وزیر کار: کالابرگ الکترونیکی را تقویت می‌کنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ما مکلف هستیم که سازوکار کالابرگ الکترونیکی را تقویت کنیم و همکاران ما در وزارت کار با همکاری وزرات اقتصاد و وزارت صمت جلساتی داشتند و بستر این کار فراهم شده است.
کالابرگ الکترونیکی

به گزارش سیتنا، سید صولت مرتضوی در حاشیه جلسه هیات دولت امروز چهارشنبه نهم آذرماه سال جاری، گفت: ما مکلف هستیم که سازوکار کالابرگ الکترونیکی را تقویت کنیم همکاران ما در وزارت  تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری وزرات اقتصاد و وزارت صنعت، معدن و تجارت جلساتی داشتند و بستر این کار فراهم شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اشاره کرد: طرح کالابرگ الکترونیکی در چند شهرستان به صورت موردی اجرا شد که بازخورد خوب و مطلوبی گرفتیم.

وی ادامه داد: به محض اینکه بستر آن فراهم شود، به صورت آزمایشی اجرا می کنیم. امیدواریم هرچه زودتر این طرح اجرا شود.

مرتضوی خاطرنشان کرد: استفاده از کالابرگ اختیاری است، یعنی کسانی که می‌خواهند می‌توانند از آن استفاده کنند و کسانی که تمایل ندارند می‌توانند از مبلغ نقدی استفاده کنند. سازوکار اجرای این طرح این است که کارت الکترونیکی افراد معادل مبلغ یارانه شارژ می شود و افراد در یک بازه زمانی مشخص مختار هستند با این کارت، پروتیین خرید کنند یا اینکه زمانی که یارانه به حساب افراد واریز می شود، پول آن را برداشت کنند.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-11-30 12:00

افزودن دیدگاه جدید