کد مطلب: 

274697

تصویب اساسنامه جدید پست بانک ایران در شورای پول و اعتبار

مدیرعامل پست بانک ایران گفت: پس از سال‌ها پیگیری و تلاش، اساسنامه پست بانک ایران برای تصویب به هیات دولت ابلاغ شد و اکنون این بانک که از نظر قانونی بانک تخصصی و توسعه‌ای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور است، می‌تواند به وظیفه قانونی خود در این حوزه عمل کند.
 بهزاد شیری

به گزارش سیتنا، بهزاد شیری در جلسه ارزیابی عملکرد اهداف کمی پایش و پویش آبان‌ماه، از تصویب اساسنامه جدید پست بانک در شورای عالی پول و اعتبار خبر داد.

شیری در ادامه این جلسه با اشاره اینکه پست بانک ایران بر خلاف سایر بانک‌های دولتی از طیف وسیع ذی‌نفعان برخوردار است و باید برای آنان برنامه‌ریزی داشته باشیم، گفت: بر همین اساس، شورای عالی مدیریت ذی‌نفعان تشکیل شده و کمیته‌ا‌ی با حضور اینجانب در بانک شکل گرفته است تا برای هر گروه از ذی‌نفعان برنامه هایی ارائه کنیم و ادارات کل روابط عمومی، بازاریابی و توسعه بازار و مدیران شعب استان‌ها باید این برنامه‌ها را اجرا کنند.

شیری با تبریک کسب عنوان برترین بانک دولتی و دستگاه اجرایی برتر در مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی برای پست بانک ایران، گفت: قهرمان شدن راحت است ولی حفظ قهرمانی تلاش مضاعف طلب می‌کند و امیدوارم در ارزیابی عملکرد سال 1401 که در سال آتی برگزار می‌شود حفظ این عنوان کماکان تدوام داشته باشد.

بالاترین مقام اجرایی بانک با تاکید بر اینکه کسب عنوان برترین بانک حاصل برنامه‌ریزی و ارزیابی عملکرد ماهانه برنامه‌ها است، تصریح کرد: این نتیجه عملیات یک روز و اتفاقی نیست بلکه حاصل روزها تلاش و برنامه‌ریزی است که به عنوان برنامه روزانه در بانک، انجام می‌شود.

مدیرعامل بانک با اشاره به اینکه به صورت ماهانه در شاخص‌های ارزیابی تغییراتی را مشاهده می‌کنیم، ادامه داد: در سطح کلان، بانک رو به پیشرفت است که این حرکت رو به جلو، از برآیند مجموعه حرکت‌ها بدست می‌آید به همین دلیل استان‌هایی که در انتهای جدول قرار دارند باید تلاش کنند خود را به صدر جدول برسانند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-11-28 15:07

افزودن دیدگاه جدید