کد مطلب: 

274629

اعمال فرمان عفو عمومی ایلان ماسک برای حساب‌های مسدود شده در توییتر

ایلان ماسک، مالک توییتر پس از برگزاری یک نظرسنجی در این شبکه اجتماعی اعلام کرد که از هفته پیش رو، یک عفو عمومی برای حساب‌های مسدود شده در توییتر انجام می‌شود. پیش تر نیز حساب توییتری ترامپ به او بازگردانده شد.
ماسک

به گزارش سیتنا به نقل از دویچه وله، ایلان ماسک، مالک توییتر اعلام کرده که از هفته پیش رو حساب‌های مسدود شده در این شبکه اجتماعی، می‌توانند بار دیگر فعالیت خود را از سر گیرند.

او پیشتر در یک نظرسنجی از کاربران پرسیده بود که آیا توییتر باید برای افرادی که قانون را زیر پا نگذاشته‌اند و یا عامل هرزنامه‌های فاجعه‌بار نیستند، عفو عمومی ‌در نظر گیرد؟

تا کنون بیش از ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار کاربر در این نظرسنجی شرکت کردند که بیش از ۷۲ درصد از آنان، موافق اعلام این عفو عمومی از سوی ماسک بودند.

حال، مالک توییتر نوشته است: مردم حرف‌شان را زدند. عفو از هفته پیش رو آغاز می‌شود.

با این حال، شک و تردیدهایی درباره این نظرسنجی‌ها وجود دارد و برخی بر این باور هستند که اینگونه نظرسنجی‌ها نمی‌توانند بازتاب‌دهنده نظر همه کاربران باشند چرا که توییتر در حال حاضر بیش از ۲۳۸ میلیون کاربر دارد.

مالک شرکت خودروسازی تسلا، در روزهای پایانی ماه سپتامبر پس از ماه‌ها کشمکش به معامله جنجالی خرید شرکت توییتر خاتمه داد و با پرداخت حدود ۴۴ میلیارد دلار مالک این شبکه پیام‌رسان شد.

عفو عمومی ایلان ماسک در توییتر در حالی قرار است آغاز شود که او پیشتر از قصد خود برای تشکیل یک شورای تعدیل محتوا با حضور دیدگاه‌های متنوع خبر داده و افزوده بود تا پیش از تشکیل این شورا، تصمیم‌گیری بزرگی در توییتر صورت نخواهد گرفت و حساب‌های مهم به این شبکه بازنخواهند گشت.

پیش تر نیز ایلان ماسک با انجام یک نظرسنجی در این پلتفرم که در آن بیش از ۵۱ درصد شرکت‌کنندگان به بازگرداندن حساب توییتری ترامپ رأی مثبت دادند، اکانت رئیس جمهور سابق آمریکا را دوباره فعال کرد.

حساب کاربری ترامپ در توییتر ژانویه ۲۰۲۱ بسته شد. او در روز ۶ ژانویه و پس از حمله طرفدارانش به ساختمان کاپیتول، تلویحا این اقدام را تایید و با حمله کنندگان به کاپیتول ابراز همدردی کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-11-26 11:33

افزودن دیدگاه جدید