کد مطلب: 

274567

پخش آنلاین مسابقات فوتبال جام جهانی قطر از ۳۱ پلت‌فرم

سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر پیش‌تر اعلام کرده بود که در راستای پوشش جام جهانی فوتبال 2022 قطر، در 31 پلتفرم به صورت قاب اختصاصی (iframe) شبکه‌های سه و ورزش، می‌توانند جام جهانی را به صورت زنده پوشش دهند.
 جام جهانی قطر

به گزارش سیتنا و بر اساس پیگیری‌های خبرنگار برنا از ساترا، اسامی ۳۱ رسانه ای که جام جهانی را به صورت آی فریم شبکه سه و ورزش سیما به شکل زنده پخش می‌کنند عبارتند از:

۱. طرفداری

۲. روبیکا

۳. اکران24

۴. سیما وا‌تی‌وی

۵. آکو

۶. مد و برند

۷. هروتا

۸. فانو فیلم

۹. هما تی‌وی

۱۰. ویدانه

۱۱. سینما رکس

۱۲. تلویدئو

۱۳. مشهدی تی‌وی

۱۴. پهباد

۱۵. نما فیلم

۱۶. آپ فیلم

۱۷. مسنی سینما

۱۸. فیلمالند

۱۹. اسپرت پلاس

۲۰. لحظه

۲۱. اسپرت تی‌وی

۲۲. گپ فیلم

۲۳. پویا رسانه

۲۴. تماشا

۲۵. تماشاخانه

۲۶. هابینا

۲۷. آخرین خبر

۲۸. پیج تی‌وی

۲۹. آنتن

۳۰. پلی نو

۳۱. سیمای همراه

این موارد، عناوین ۳۱ رسانه‌ صوت‌و تصویر فراگیری هستند که قاب اختصاصی (iframe) شبکه‌های سه و ورزش را از ساترا دریافت کرده‌اند.

ساترا به‌ منظور حمایت از رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر، با آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 قطر، قاب اختصاصی (iframe) شبکه‌های سه و ورزش را در اختیار رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر دارای مجوز از این سازمان مبتنی بر نظام رتبه‌بندی قرار داده است.

سعید مقیسه رییس سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در گفت و گوی زنده با شبکه خبر پیش‌تر گفته بود: پخش مسابقات فوتبال جام جهانی 2022 قطر از شبکه سه سیما، ورزش و فراتر و همچنین شبکه‌های مختلف رادیویی به شکل زنده  با کیفیت 4 K و از طریق تلوبیون که آی‌پی‌تی‌وی متعلق به صدا و سیماست و آی‌پی‌تی‌وی‌های طرف قرارداد که شامل پنج شرکت هستند، پخش خواهند شد. به جز این موارد نیز به مجوزگیرندگان ساترا به صورت قاب اختصاصی (iframe) این بازی‌ها ارائه می‌شود.

از میان این ۳۱ رسانه، روبیکا برنامه‌ای اختصاصی درباره‌ی جام‌جهانی ساخته که امروز ـ چهارشنبه ـ دوم آذر ماه ـ قسمت سوم آن از طریق این پلتفرم پخش خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-11-24 08:59

افزودن دیدگاه جدید