کد مطلب: 

274554

همکاری ایران و روسیه به منظور تبادل دانش و تولید محصولات صنعت ICT

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: ما می‌توانیم با تاکید بر اهمیت مباحثی مثل ترانزیت ترافیک مخابراتی منطقه‌ای، تبادل دانش و تولید محصولات صنعت ICT، ادامه کار بر روی پروژه‌های مشترک مخابراتی دوجانبه، آینده خوبی را در زمینه همکاری‌های ایران و روسیه رقم بزنیم.
 امیر محمدزاده لاجوردی

به گزارش سیتنا، دکتر امیر محمدزاده لاجوردی در جریان سفر دو روزه هیات روسی به سرپرستی الکساندر شوئیتوف معاون وزیر مخابرات و رسانه های جمعی روسیه و هیات همراه دیدار و در زمینه توسعه همکاری‌های دوجانبه مخابراتی و ارتباطی گفتگو کرد.

معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در این دیدار با اشاره به سابقه طولانی همکاری‌های مشترک دوجانبه؛ بر گسترش این همکاری ها تاکید کرد و خواستار ادامه همکاری‌های مثمرثمر دو کشور در زمینه ترانزیت ترافیک مخابراتی، تبادل دانش و تولید محصولات صنعت ICT شد.

وی  افزود: ما می توانیم با تاکید بر اهمیت مباحثی مثل ترانزیت ترافیک مخابراتی منطقه ای، تبادل دانش و تولید محصولات صنعت ICT، ادامه کار بر روی پروژه های مشترک مخابراتی دوجانبه، آینده خوبی را در زمینه همکاری‌های دوجانبه رقم بزنیم.

توسعه و تجهیز شبکه های مخابراتی در سطح ملی، توسعه ظرفیتهای متقابل مخابراتی، افزایش زمینه های همکاری علمی و تخصصی و ... از دیگر زمینه های گفتگو در این دیدارها بوده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-11-23 11:17

افزودن دیدگاه جدید