کد مطلب: 

274490

سرمایه‌گذاری قطری‌ها در ایران

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: سرمایه‌گذاران قطری با حضور در ایران به تولید کالاهای مورد نیاز خود می‌پردازند و به قطر صادر می‌کنند و در همین راستا این کشور تعرفه صادرات مجدد را برای تجار ایرانی به شدت کاهش داده و تخفیف قابل توجهی را در نظر گرفته است.
قطر

به گزارش سیتنا، علیرضا پیمان پاک، از سرمایه‌گذاری قطری‌ها در ایران و امکان صادرات مجدد کالاهای ایرانی به کشورهای دیگر به کمک قطر خبر داد و درباره همکاری‌های بلند مدت تجار دو کشور اظهار کرد: طبق توافقات انجام شده سرمایه گذاران قطری با سرمایه‌گذاری در ایران به تولید کالاهای مورد نیاز خود می‌پردازند و این کالاها را به قطر صادر می‌کنند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تهیه نقشه راه توسعه تجارت ایران و قطر و رسیدن به تراز ۳ میلیارد دلاری خبر داد و گفت: بخش عمده‌ای از این نقشه راه به صادرات مجدد مرتبط می‌شود تا بتوانیم از ظرفیت قطر برای صادرات کالاهای ایرانی به کشورهای دیگر استفاده کنیم.

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران بیان کرد: کشور قطر تعرفه صادرات مجدد را برای تجار ایرانی به شدت کاهش داده و تخفیف قابل توجهی را در نظر گرفته است. ضمن اینکه می‌توانیم از این ظرفیت برای واردات کالاهای مورد نیاز خود نیز استفاده کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-11-21 13:55

افزودن دیدگاه جدید