کد مطلب: 

274485

بازی ایران و انگلیس در جام جهانی قطر

تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت 16:30 امروز دوشنبه سی‌ام آبان ماه، در نخستین دیدار خود در جام جهانی 2022 قطر به میزبانی ورزشگاه خلیفه دوحه، به مصاف انگلیس می‌رود.
ایران انگلیس

به گزارش سیتنا، به نظر می‌رسد ایران در دیدار با انگلیس، سه مدافع مرکزی و سه هافبک دفاعی داشته باشد تا کی‌روش تیمش را با ترکیبی کاملا تدافعی به زمین بفرستد.

علیرضا بیرانوند چهارمین بازی در جام جهانی را در مقابل انگلیس، تجربه خواهد کرد. در حالی که به نظر می‌رسید کی‌روش از دو مدافع مرکزی بهره می‌گیرد و روزبه چشمی را به عنوان هافبک دفاعی و مدافع سوم جلوی آنها قرار می‌دهد اما سرمربی پرتغالی در تصمیم نهایی، روزبه را رسماً وارد خط دفاعی کرده و قصد دارد از او به همراه پورعلی‌گنجی و مجید حسینی در این پست استفاده کند.

تصمیم نهایی کی‌روش بر این اساس است که علی کریمی به جای سعید عزت اللهی بازی کند. کریمی که شاید بزرگترین سورپرایز فهرست ایران هم بود، حالا در اولین بازی شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی دارد. احمد نوراللهی و احسان حاج‌صفی دو هافبک تدافعی دیگری خواهند بود که شاید نقش هافبک مرکزی هم بگیرند.

ترکیب احتمالی ایران مقابل انگلیس، علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی، روزبه چشمی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مجید حسینی، صادق محرمی، علی کریمی، احسان حاج‌صفی، احمد نوراللهی، مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش است.

حال باید دید با این ترکیب، تیم ملی ایران در بازی مقابل انگلیس پیروز میدان خواهد بود یا نه؟

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-11-21 12:25

افزودن دیدگاه جدید