کد مطلب: 

274250

بیت کوین وارد کانال 15 هزار دلاری شد

ارزش بیت کوین به کمترین سطح خود در دو سال گذشته رسید و در حال حاضر با قیمت 15 هزار و 996 دلار معامله می‌شود.
بیت کوین

به گزارش سیتنا، بیت کوین با سقوط به کانال ۱۵ هزار دلار به کمترین سطح خود در دو سال گذشته رسید. قیمت بیت کوین دوشنبه ۲۳ آبان ۱۵ هزار و 996 دلار تثبیت شد که شاهد افت پنج درصدی آن نسبت به روز گذشته بودیم.

ترون که از حیث تسلط به بازار پانزدهمین ارز دیجیتال مهم دنیاست در شبانه روز گذشته ۱۶ درصد از ارزش خود را از دست داد و صبح امروز ۰.۰۴۶ دلار یعنی تقریبا هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد.

سایر ارز های دیجیتال سرشناس بازدهی منفی هشت تا منفی ۱۲ درصدی داشتند و در همین مدت با خروج ۲۰ میلیارد دلار از بازار، حجم کل معاملات به ۸۴۰ میلیارد دلار تنزل پیدا کرد.

قیمت اتریوم با افت شش درصدی به هزار و ۱۸۵ دلار رسید. هر واحد اتریوم روز گذشته هزار و ۲۶۳ دلار معامله می شد و شاهد کاهش ۸۰ دلاری ارزش این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت اخیر هستیم.

قیمت ترون در شبانه روز گذشته ۱۶ درصد کاهش پیدا کرد و در این مدت بازدهی کاردانو، دوج کوین، شیبا و ترا کلاسیک بین منفی هشت تا منفی ۱۲ درصد به ثبت رسیده است.

ترون یا همان TRX که درحال حاضر با دراختیار داشتن نیم درصد از سهم بازار، پانزدهمین ارز دیجیتال برتر دنیاست، صبح امروز دوشنبه ۲۳ آبان ۰.۰۴۶ دلار یعنی یعنی تقریبا هزار و ۷۰۰ تومان معامله می شد درحالی که دیروز ۰.۰۵۴ دلار ارزش داشت.

ترا کلاسیک که اکنون بین ۳۰ ارز دیجیتال دنیا جایی ندارد، با ثبت بازدهی منفی ۱۲ درصدی بعد از ترون بدترین عملکرد روزانه را بین انواع ارز دیجیتال سرشناس به ثبت رسانده است.

هر واحد ترا کلاسیک امروز معادل ۰.۰۰۰۱۶۱ دلار (پنج تومان) ترید می شد و خرید آن دیروز ۰.۰۰۰۱۸۵ دلار تمام می شد.

قیمت دوج کوین با افت ۹ درصدی به به ۰.۰۸۲ دلار یعنی حدود سه هزار تومان تقلیل پیدا کرد و سرمایه گذاران شیبا و کاردانو در شبانه روز قبلی متحمل ضرر هشت درصدی شدند.

قیمت کاردانو از ۰.۳۴۲ دلار به ۰.۳۱۷ دلار تنزل پیدا کرد و شیبا صبح امروز به جای ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار، ۰.۰۰۰۰۰۹ دلار معامله شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-11-14 10:02

افزودن دیدگاه جدید