کد مطلب: 

274248

درآمد جشنواره 24 ساعته خرید آنلاین چین در مقایسه با جمعه سیاه و آمازون آمریکا رکورد زد

جشنواره 24 ساعته خرید آنلاین چین، یک رویداد سالانه است که شرکت‌های تجارت الکترونیک چین،‌ تخفیف‌های زیادی در بسترهای اینترنتی خود ارائه می‌کنند و فروش سال گذشته این جشنواره دو برابر فروش کل ماه گذشته شرکت آمریکایی آمازون گزارش شده و همچنین فروش جمعه سیاه را با تفاوت بسیار زیادی تحت الشعاع قرار داد.
درآمد جشنواره 24 ساعته خرید آنلاین چین در مقایسه با جمعه سیاه و آمازون آمریکا رکورد زد

به گزارش سیتنا به نقل از سایت صدای چین، روز مجردها در چین موسوم به «11.11» باعث خوشحالی خرده فروشان می شود و با توجه به روند رو به رشد و چند برابری فروش محصولات، شرکت های شرکت کننده در جشنواره یک روزه آنلاین مجردها در چین، برای اولین بار دوره برگزاری این رویدادها را طولانی می کنند.

تا آنجایی که به حجم معاملات خالص مربوط می شود، هیچ جشنواره خریدی در جهان نمی تواند با جشنواره خرید 11 نوامبر چین و یا روز مجردها در این کشور برابری کند.

شرکت مشاوره مدیریتی موسوم به « Bain & Company» اعلام کرده است که رویداد فروش 11.11 چین با نرخ رشد سالانه 35 درصدی در طول پنج سال گذشته همراه بوده است و ارزش خالص کالاها در این جشنواره در سال 2019 میلادی به مبلغی معادل 410 میلیارد یوان معادل 60.4 میلیارد دلار رسید.

فروش 24 ساعته سال گذشته در این جشنواره دو برابر فروش کل ماه گذشته شرکت آمریکایی «آمازون» گزارش شده است؛ فروش سال گذشته جشنواره 24 ساعته آنلاین چین، فروش «جمعه سیاه» و یا «دوشنبه سایبری» آمریکا را نیز با تفاوت بسیار زیادی تحت الشعاع قرار داد.

جشن خرید یک روزه 12 سال قبل به عنوان یک رویداد گمنام تخفیفی در ارزش کالاها برگزار شد و در حال حاضر به یک معیار برای بررسی الگوهای مصرفی نوظهور در چین تبدیل شده است.

شرکت «علی بابا» در چین که یکی از شرکت های پشت صحنه حاضر در جشن یک روزه خرید در این کشور است، یک فرصت خرید جدید موازی را با همان قیمت های ترجیحی و با هدف جلب مشتری برای سفارش در مراحل اولیه از اول تا سوم نوامبر فراهم کرد؛ فروش این شرکت با حجم ناخالص کالاهای مربوط به 100 برند از جمله «اپل»، «هواوی»،‌ «L'Oreal» و «Haier» تاکنون بسیار سریع بوده است و پس از 111 دقیقه از زمان اعلام رسمی فروش، به 100 میلیون یوان رسید و رکورد زد.

بررسی انجام شده توسط شرکت مشاوره ای « AlixPartners» میان دو هزار و 29 مصرف کننده چینی یک ماه زودتر از زمان برگزاری جشنواره خرید در این کشور نشان داده است که حدود 39 درصد از این افراد بدنبال هزینه کردن پول بیشتر در جشنواره 24 ساعته خرید آنلاین امسال چین بوده اند؛ در عین حال، 24 درصد دیگر از این افراد نیز اعلام کردند که صرفا به خرید اقلام ضروری اشان بسنده خواهند کرد.

نکته دیگر، محبوبیت رو به رشد برندهای محلی چین در مقایسه با برندهای خارجی است؛ نتایج نظرسنجی انجام شده توسط شرکت « Bain & Company» نشان می دهد که تقریبا نیمی از پاسخ دهندگان مشتاق برندهای محلی چین هستند و صرفا 10 درصد در این بین به برندهای خارجی تمایل داشته اند.

جشنواره خرید که بزرگ ترین جشنواره آنلاین جهانی یک روزه در چین همزمان با روز مجردها در این کشور است و معمولا در نوامبر برگزار می شود، یک رویداد سالانه است که شرکت های تجارت الکترونیک چین از جمله «علی بابا»، «JD.com» و «Pinduoduo»،‌ تخفیف های زیادی در بسترهای اینترنتی خود ارائه می کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-11-14 09:14

افزودن دیدگاه جدید