کد مطلب: 

274113

پیش‌بینی یک ابر رایانه از تاریخ پایان زندگی بشریت در کره زمین؛ کمتر از 30 سال دیگر!

ابررایانه World One که برای پیش بینی الگوهای تمدنی طراحی شده است، دوره پایان زمین و انقراض بشر را اعلام کرد.
یک ابر کامپیوتر، تاریخ پایان زندگی بشریت در کره زمین را اعلام کرد؛ کمتر از 30 سال دیگر!

به گزارش سیتنا به نقل از اسپوتنیک، نشریه بریتانیایی دیلی استار، نوشت: ماشینی که توسط باشگاه رم در دهه 1970 سفارش داده شد، محاسبه کرد که تمدن در سال 2050 فرو خواهد پاشید. علت پایان جهان، فعالیت های مردم، به ویژه آلودگی محیط زیست و پیامدهای منفی آن خواهد بود.

این پیش‌بینی می‌گوید: "تقریباً بین سال‌های 2040 تا 2050، حیات متمدنی که ما می‌شناسیم در این سیاره از بین خواهد رفت. حتی انتقال کامل به اتومبیل‌های دوست‌دار محیط‌زیست و کنترل دقیق تولد نیز وضعیت را به سمت بهتر شدن اصلاح نمی‌کند."

دیلی استار همچنین یادآور می شود که پیش بینی World One برای سال 2020 ادعا می کرد که وضعیت این سیاره "بسیار بحرانی" خواهد بود.

"جوهان راکستروم"، اقلیم شناس پیشتر گفته بود که تا کمتر از 50 سال آینده ممکن است به دلیل افزایش دما، مهاجرت دسته جمعی مردم از برزیل، هند، بخش هایی از آفریقا و خاورمیانه آغاز شود.

بر اساس پیش بینی های این دانشمند، گرمایش 2.4 درجه ای، زمین را با پیامدهای غیرقابل پیش بینی و "فاجعه بار" تهدید می کند و شرایط زندگی کاملاً جدیدی را ایجاد می کند. احتمالاً بخشی از سیاره زمین دیگر قابل سکونت نخواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 1
2022-11-10 00:35

افزودن دیدگاه جدید