کد مطلب: 

273829

برگزاری آیین رونمایی از طرح حمایت از کسب‌وکارهای اقتصاد دیجیتال

آیین رونمایی از طرح حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال کشور با حضور وزرای ارتباطات و اقتصاد برگزار می شود.
برگزاری آیین رونمایی از طرح حمایت از کسب‌وکارهای اقتصاد دیجیتال

به گزارش خبرنگار سیتنا، امروز سه شنبه دهم آبان ماه سال جاری، آیین رونمایی از طرح حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال کشور با حضور عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار می شود.

عیسی زارع پور چهارشنبه هفته گذشته در حاشیه جلسه هیات پیرامون برنامه های دولت برای حمایت از کسب و کارهای مجازی، گفته بود: سال گذشته دولت جمعی از وزیران را در قالب کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال مامور برطرف کردن موانع سر راه توسعه اقتصاد دیجیتال در کشور کرد و مصوباتشان مانند مصوبات هیات وزیران است؛ هم اختیارات ریاست جمهور در قالب اصل ۱۲۷ و هم اختیارات هیات وزیران در قالب اصل ۱۳۸ به این کارگروه تفویض شده است. نهایتا این کارگروه در ششمین جلسه، مصوبه بسیار خوبی را برای حمایت از کسب و کارهای فضای مجازی کشور مصوب کرد.

وی ادامه داد: این مصوبه از معافیت‌های مالیاتی برای کسب و کارهایی که در داخل کشور در بستر فضای مجازی فعالیت می‌کنند تا تسهیلات بانکی، تسهیل صدور مجوز، حمایت‌های تبلیغاتی و بندهای گوناگون که در قالب ۱۵ ماده روز گذشته - ۲۶ مهر- به تصویب رسید و بعد از ابلاغ رسمی در یک نشست خبری جزئیات آن اعلام می شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یادآور شد: با اجرای این بسته حمایتی که در موضوعات مختلف است، جان تازه‌ای در کسب و کارهای مجازی کشور دمیده و بخش زیادی از نگرانی‌های آنها برطرف می‌شود.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود ...

بخشی از تصاویر سیتنا از این مراسم را در ادامه ببینید:

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2022-11-01 11:44

افزودن دیدگاه جدید