کد مطلب: 

273778

توضیح کافه بازار پیرامون تایید اپلیکیشن روبیکا توسط سپر امنیتی

کافه بازار در پاسخ به یک کاربر توئیتر که «سپر امنیتی کافه بازار» را به دلیل تایید برنامه‌ی روبیکا نقد کرده بود، توضیح داد که با بررسی اولیه سپر امنیت، نسخه آخر برنامه روبیکا در تاریخ ۱۹ شهریور منتشر شد. این نسخه در تاریخ ۶ آبان اخطار پلی پروتکت گرفت. بعد از اخطار پلی پروتکت، نسخه آخر روبیکا از انتشار خارج و نسخه قبلی بدون خطای گوگل پلی پروتکت منتشر شد.
توضیح کافه بازار پیرامون تایید اپلیکیشن روبیکا توسط سپر امنیتی

به گزارش سیتنا، به دنبال اخطار امنیتی روزهای اخیر گوگل پلی به روبیکا، کاربری در توئیتر با نقد بر «سپر امنیتی کافه بازار» که برنامه روبیکا را تأیید کرده بود، عنوان کرد که این مارکت باید در رابطه با شیوه بررسی برنامه‌ها توضیح ارائه دهد تا بدانیم که چرا از نظر آن‌ها روبیکا مشکلی نداشته و نتیجه بررسی بازار، خلاف گوگل پلی بوده است.

این توئیت با واکنش واحد پشتیبانی کافه بازار همراه شد که در پاسخ نوشت:

«سپر امنیت بازار، با «بررسی خودکار توسط چندین آنتی ویروس» و «تحلیل استاتیک فایل برنامه» و «بررسی اولیه در اجرا توسط نیروی انسانی و پیگیری فعالانه گزارش کاربران» نسخه‌های برنامه را مورد بررسی قرار می‌دهد. با بررسی اولیه سپر امنیت نسخه آخر برنامه روبیکا در تاریخ ۱۹ شهریور منتشر شد. این نسخه در تاریخ ۶ آبان اخطار پلی پروتکت گرفت. بعد از اخطار پلی پروتکت، نسخه آخر روبیکا از انتشار خارج و نسخه قبلی بدون خطای گوگل پلی پروتکت را منتشر کردیم. ما به بررسی و شنیدن گزار‌ش‌ها در مورد انواع نسخه‌های برنامه‌ها ادامه می‌دهیم».

توضیح کافه بازار پیرامون تایید اپلیکیشن روبیکا توسط سپر امنیتی

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2022-10-30 22:08

افزودن دیدگاه جدید