کد مطلب: 

273625

رئیس اتحادیه صنعت مخابرات: وزیر صمت با برنامه مبتنی بر واقعیات موجود در اقتصاد و تجارت جهانی پیش می‌رود

رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، در نامه‌ای خطاب به رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: عملکرد دکتر فاطمی امین در ماه های گذشته و تلاش ایشان برای به حرکت در آوردن موتور معیوب صنعت در کشور، تلاش برای بهبود شاخص پیچیدگی صادرات که جزو دغدغه های روزمره شان بوده است و همچنین دغدغه ایشان به تصویب بخشنامه هایی که بخش کوچکی از مشکلات صنعت‌گران را مرتفع سازد، رسالتی را برای این اتحادیه تکلیف می نماید که حمایت خود را از کارنامه با ارزش ایشان برای ادامه زمامداری در حوزه صنعت اعلام نماییم.
دکتر داوود ادیب

به گزارش سیتنا، دکتر داوود ادیب، رئیس هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان خدمات فنی مهندسی، مشاوران و پیمانکاران صنعت مخابرات ایران، در نامه ای خطاب به دکتر قالیباف، رئیس مجلس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی آورده است:

همه ما بر این باور هستیم که در سال های اخیر مشکلاتی که در عرصه داخلی و خارجی، از تصمیم گیری های عجولانه و خلق الساعه دولت و یا قانون گذاران بر کشور حاکم شد، مبین این موضوع بوده است که درگیر نمودن اقتصاد و صنعتگران در دام سیاست های نسنجیده و به دور از خرد جمعی نه تنها گرهی از کار کشور نگشود، بلکه هزینه های سنگین و بی سابقه ای را بر دوش مردمی که چشم امید به بهبود وضع کسب و کار خود داشتند تحمیل کرد و امروزه بخش بزرگی از آن را در اوضاع نابسامان فعالان اقتصادی و کسب و کارهای مجازی می بینیم.
 
امروز که در آستانه استیضاح دکتر فاطمی امین با تفکر و راهبرد تحول‌گرا  قرارگرفته ایم، به صراحت می توان ادعا کرد که صنعت معیوب و بیمار کشور معلول عملکرد وزارت صمت در زمان کوتاه دوره مدیریتی ایشان نمی باشد بلکه نتیجه زخم های عمیق سالیان گذشته است که دولت های پیشین بر پیکره صنعت و صنعتگران کشور گذاشته اند. شاید بهتر باشد مجلس محترم به جای اتخاذ روش‌های بی نتیجه با روش‌های علمی اخذ برنامه بلند مدت و کنترل جدی عملکرد وزرا، از تغییرات بی نتیجه مدیریتی که خود از نقاط ضعف جدی کشورداری است اجتناب کنند. تغییرهای مدیریتی از این دست نتیجه ای جز اتلاف زمان و منابع کشور نخواهد داشت.

امروز در این برهه حساس از کشور که برخی اقدامات نسنجیده، بخش بزرگی از فعالیت های فعالان اقتصادی و کسب و کارهای مبتنی بر شبکه های مجازی را درگیر کرده است، جایی برای آزمون و خطا وجود ندارد. عملکرد دکتر فاطمی امین در ماه های گذشته و تلاش ایشان برای به حرکت در آوردن موتور معیوب صنعت در کشور، تلاش برای بهبود شاخص پیچیدگی صادرات که جزو دغدغه های روزمره شان بوده است و همچنین دغدغه ایشان به تصویب بخشنامه هایی که بخش کوچکی از مشکلات صنعت‌گران را مرتفع سازد، رسالتی را برای اتحادیه صادرکنندگان خدمات فنی مهندسی، مشاوران و پیمانکاران صنعت مخابرات ایران تکلیف می نماید که حمایت خود را از کارنامه با ارزش ایشان برای ادامه زمامداری وی درحوزه صنعت اعلام نماییم.

امیدوار هستیم که این استیضاح، در راستای اصلاح وضع موجود و ارتقای نقش آفرینی وزارت صمت در امر بهبود کسب و کارهای در حال تعطیلی ناشی از این روزهای کشورمان باشد و انتظار داریم که با فرصت مجددی که برای وزیر صمت فراهم می‌گردد، جناب دکتر فاطمی امین به عنوان شخصیتی علمی با نگاهی استراتژیک و با برنامه عملیاتی دقیق و مدون و مبتنی بر واقعیات موجود در اقتصاد و تجارت جهانی با حمایت مجلس، ادامه خدمت نمایند.

همچنین امید آن داریم که مجلس شورای اسلامی ضمن تدبیر، عقلانیت و قانون مداری، با حمایت از وزیر صمت، دل نگران حقوق فعالان اقتصادی که با برنامه های جدید وزیر صمت هم سو گردیده و برنامه ریزی نموده اند بوده و فرصتی را برای تکمیل برنامه های ایشان فراهم آورند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-10-26 10:17

افزودن دیدگاه جدید