کد مطلب: 

273581

پست احساسی آرین روبن برای خداحافظی فرانک ریبری

بازیکن هلندی که چندی پیش به فوتبال خود پایان داد، یاد هم تیمی خود را که به تازگی به باشگاه ستارگان سابق پیوسته است، گرامی داشت.
پیام احساسی آرین روبن برای خداحافظی فرانک ریبری

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، آرین روبن نام افسانه ای فوتبال هلند و بایرن مونیخ با هم تیمی سابق خود فرانک ریبری خداحافظی کرد. روبن در پستی احساسی در اکانت اینستاگرام شخصی خود گفت که هم بازی بودن با ریبری همیشه برای او افتخار بوده و آنها در کنار هم لحظات بسیار خوبی را سپری کردند.

آرین روبن خطاب به فرانک ریبری گفت:

بابت همه چیز متشکرم دوست من... بودن با تو در داخل و خارج از زمین همیشه لذت بخش بوده است. تو واقعاً می توانی به آنچه انجام داده ای افتخار کنی. این همیشه باعث افتخار است که بخشی از زندگی ورزشی تو بودم. حالا با خانواده ات خوش بگذران، به زودی تو را می بینم.

ریبری در 12 سالی که برای بایرن بازی کرد، 18 جام بزرگ به دست آورد و همیشه به عنوان یک اسطوره باشگاه، درست مانند روبن، در خاطره خواهد ماند. این بازیکن فرانسوی در حالی که در سال 2013 به عنوان بازیکن سال فوتبال اروپا انتخاب شد، در 425 بازی با بایرن مونیخ، 124 گل به ثمر رساند. ریبری با انجام 92 پاس گل در 273 بازی در بوندسلیگا، به عنوان یکی از بهترین ها در این زمینه شناخته شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-10-24 22:43

افزودن دیدگاه جدید