کد مطلب: 

272808

جهش درخواست‌ها برای استفاده از وی‌پی‌ان در ایران

سرپرست تحقیقات وبسایت «تاپ‌تن وی‌پی‌ان» اعلام کرد: تقاضای روزانه برای استفاده از خدمات وی‌پی‌ان (فیلترشکن) در ایران بیش از سه هزار درصد افزایش داشته است.
جهش درخواست‌ها برای استفاده از وی‌پی‌ان در ایران

به گزارش سیتنا، سایت خبری آمریکایی آکسیوس طی گزارشی از افزایش قابل توجه درخواست‌های ایرانیان برای استفاده از خدمات وی‌پی‌ان (فیلترشکن) خبر داد.

سایمون میلیانو، سرپرست تحقیقات وبسایت «تاپ‌تن وی‌پی‌ان» به آکسیوس، گفت: تقاضای روزانه برای استفاده از خدمات وی‌پی‌ان (فیلترشکن) در ایران بیش از سه هزار درصد افزایش یافته است که این رقم یک جهش بسیار بزرگ است.

شرکت گوگل نیز در داده‌های انحصاری که در اختیار آکسیوس قرار داده، می‌گوید ابزار منبع باز «اوت‌لاین» زیرمجموعه «جیگساو» این هفته شاهد افزایش تقاضا از ایران بوده است. اوت لاین به افراد و گروه‌ها اجازه می‌دهد فیلترشکن‌های امنی را راه‌اندازی کنند.

یکی از این گروه‌ها گزارش داده است که فیلترشکن تولیدی آنها شاهد افزایش گسترده‌ای بوده و از حدود ۴۰ هزار کاربر در طول روز به یک میلیون کاربر رسیده است. به گفته آنها این روند افزایشی همچنان وجود دارد و استفاده ۱۰ برابر سطح معمولی از وی‌پی‌ان‌ تولیدی آنها دیده می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2022-10-01 21:56

افزودن دیدگاه جدید