کد مطلب: 

272742

پیام‌رسان داخلی ایتا فعلا کاربر جدید نمی‌پذیرد

در روزهایی که شاهد فیلتر گسترده پلتفرم‌های بین‌المللی هستیم، پیام رسان «ایتا» اعلام می‌کند که موقتا نمی‌تواند پذیرای کاربران جدید باشد.
ایتا

به گزارش سیتنا، از هفته گذشته موج فیلتر پلتفرم‌های بین‌المللی به راه افتاده است. اینستاگرام، واتس‌اپ، اسکایپ و بعضی بازی‌های پرطرفدار که ویژگی چت داشتند، از جمله پلتفرم‌های ارتباطی بودند که در یک هفته اخیر فیلتر شده‌اند؛ از همین رو مردم نیز به پیام‌رسان‌های داخلی برای رفع نیازهایشان روی آورده‌اند.

با این حال در روزهای گذشته اگر قصد ثبت نام در پیام‌رسان «ایتا» را داشته باشید با خطای «یکی از پارامترها نیست یا نامعتبر است.» رو به رو خواهید شد.

پس از انتخاب گزینه مشاهده جزئیات فنی نیز این پیغام به شما نمایش داده می‌شود: «با سلام و سپاس از شما برای انتخاب ایتا؛ به دلیل بروز رسانی و ارتقاء سرورها، موقتا ارسال کد برای کاربران جدید مقدور نیست. پس از ارتقاء سیستم، اطلاع رسانی خواهد شد. پوزش ما را پذیرا باشید.»

اگرچه احتمالا این تصمیم ایتا در راستای حفظ کیفیت سرویس برای کاربران فعلی این پلتفرم است اما همین پیغام نشان می‌دهد برخی از پیام‌رسان‌های داخلی همچنان از زیرساخت‌های مناسب برای پذیرایی از میلیون‌ها ایرانی برخوردار نیستند.

این در حالی است که وزیر ارتباطات آبان ماه سال گذشته و در دیدار با مدیران پیام‌رسان‌های بومی، از رشد کیفیت آن‌ها در دو سه سال اخیر سخن گفته است.

گفتنی است که وزارت ارتباطات نیز برای حمایت از این پلتفرم‌ها بارها بر لزوم مزیت رقابتی نسبت به پیام‌رسان‌های خارجی تاکید کرده است و در نهایت باید دید در نهایت این مشکل ایتا چه زمان برطرف می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-09-28 14:42

افزودن دیدگاه جدید