کد مطلب: 

272574
کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات دفاتر پیشخوان خدمات دولت
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری گفت: با وجود افزایش ۸۲ درصدی شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ در پنج ماهه نخست سال جاری، میانگین رسیدگی به شکایات دفاتر پیشخوان خدمات دولت در این بازه زمانی از ۱۵ روز در سال گذشته به ۱۰ روز در سال جاری کاهش یافته است.
 پیمان قره‌داغی

به گزارش سیتنا، پیمان قره‌داغی گفت: به‌منظور تسریع در پاسخگویی به شکایات و کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات حوزه دفاتر پیشخوان خدمات دولت، از ابتدای مهر سال جاری پس از ثبت شکایات مشترکان در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (۱۹۵) در حوزه دفاتر پیشخوان خدمات دولت، اطلاع‌رسانی لازم از طریق پیامک به مسئول و صاحب پروانه آن دفتر انجام می‌شود.

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری عنوان کرد: در پنج ماه ابتدایی سال گذشته ۶۳۷ شکایت از دفاتر پیشخوان خدمات دولت ثبت شده است، در حالی که در همین بازه زمانی در سال جاری هزار و ۱۵۷ شکایت ثبت شده است که این شکایات به تخلف ۸۰۵ دفتر پیشخوان خدمات دولت مربوط می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیشترین شکایات ثبت شده در پنج ماهه نخست سال ۱۴۰۱، مربوط به دریافت هزینه بیش از تعرفه است، بیان کرد: مشترکان می‌توانند با مراجعه به پرتال سازمان، از فهرست و تعرفه خدمات دستگاه‌های اجرایی در دفاتر پیشخوان خدمات دولت مطلع شوند و در صورت وجود مغایرت با تعرفه دریافتی در دفاتر پیشخوان خدمات دولت، شکایت خود را در سامانه ۱۹۵.cra.ir ثبت کنند.

برای اطلاع از فهرست و تعرفه دستگاه‌های اجرایی در دفاتر پیشخوان خدمات دولت اینجا کلیک کنید.

https://www.cra.ir/Portal/View/Page.aspx?PageId=۹b۰e۴aa۵-d۸af-۴۳۶۰-a۰۷۹-۹۱۵a۵e۰ddb۷a&t=۱۶

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
کاربر
2022-09-21 14:36

افزودن دیدگاه جدید