کد مطلب: 

272540

نماینده مجلس: شعار دولت هوشمند موفقیت‌آمیز نبوده است

عضو کمیسیون امنیت ملی سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: قرار بود با هوشمندسازی دولت کوچک شود و هزینه‌ها کاهش یابد که این اتفاق رخ نداده و در سامانه دولت سردرگمی زیادی ایجاد شده است.
محمود احمدی بیغش

به گزارش ایسنا، محمود احمدی بیغش در جلسه علنی مجلس و در جریان بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن درباره عملکرد دستگاه‌های مسئول در تحقق اهداف دولت هوشمند و ارائه خدمات دولت الکترونیک گفت: چرا با وجود مصوبه مجلس، مصوبات شورای عالی فضای مجازی زمین مانده است. هوشمندسازی به عنوان شعار دولت موفقیت چندانی نداشته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قرار بود با هوشمندسازی دولت کوچک شود و هزینه‌ها کاهش یابد که این اتفاق رخ نداده است. در سامانه دولت سردرگمی زیادی ایجاد شده که نمونه آن بی‌عدالتی زیاد در دهک بندی های اجتماعی است که باید در این خصوص از نهادهای حمایتی سوال شود.

هوشمندسازی به عنوان شعار دولت موفقیت چندانی نداشته است.

وی در پایان گفت: باید شبکه ملی اطلاعات راه اندازی می شد که پیام رسان‌های خارجی ما را تهدید به محدودیت خدمات نکنند. اسنپ و دیجی کالا هم با وجود درآمدهای زیاد جزو این دسته هستند. همچنین باید دفاتر خدمات الکترونیک نیز تجمیع شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 3
2022-09-20 12:33

افزودن دیدگاه جدید