کد مطلب: 

272302

نماینده‌ی مجلس: شرکت مخابرات از منابع اصلاح تعرفه برای رفع مشکلات بازنشستگان و ایثارگران استفاده کند

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، گفت: بخش قابل توجهی از نیروهای بازنشسته‎ی شرکت مخابرات از سال‌های گذشته تا به امروز، بلاتکلیف مانده‌اند و علاوه بر این موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در این شرکت نیز هنوز تعیین وضعیت نشده است و در همین راستا شرکت مخابرات ایران علت این تاخیر را نبود منابع اعلام کرده بود که احتمالا اصلاح تعرفه‌ها می‌تواند به روشن شدن تکلیف این موضوعات کمک کند.
حجت الله فیروزی

حجت الله فیروزی، عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون ارزیابی تعرفه حداقل نگهداری خط تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران، گفت: طی سال‌های اخیر تعرفه‌ی تلفن ثابت مخابرات تغییری نداشته است و به دلیل افزایش استفاده مردم از تلفن‌های همراه، استفاده از تلفن‌های ثابت کاهش یافته و در بسیاری از موارد به فراموشی سپره شده است.

وی، ادامه داد: به دلیل عدم توجه مردم به حوزه تلفن ثابت، متقابلا تحولی نیز در این ساختار اتفاق نیافتاده است و در بخش تلفن‌های ثابت، شرکت مخابرات ایران زیانده نیز شده است، لذا دولت از گذشته پیگیر اصلاح تعرفه‌های تلفن ثابت این شرکت بود تا بدین صورت زیرساخت‌های مخابراتی را تقویت کنند.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با توجه به اینکه در بسیاری از حوزه‌ها، هزینه‌ها تغییر کرده است، این ضرورت در اصلاح تعرفه‌های تلفن‌‌های ثابت شرکت مخابرات ایران ملموس و مورد توجه دولت بوده است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، توضیح داد: با اصلاح تعرفه‌های تلفن‌‌های ثابت شرکت مخابرات ایران، به هزینه‌های مردم اضافه می‌شود ولذا این شرکت هم باید خدمات‌دهی خود را در این حوزه بهبود بخشد؛ در همین راستا حوزه‌ی تلفن ثابت باید اقتصادی شود تا هم توجه مردم به این حوزه بیشتر گردد و هم ظرفیت‌های بهتری به حوزه‌ی تلفن‌های ثابت اضافه شود.

فیروزی، بیان کرد: شرکت مخابرات ایران با افزایش درآمد حوزه‌ی تلفن ثابت از طریق اصلاح تعرفه‌ها و استفاده بیشتر مردم می‌تواند منابع را در جهت تقویت زیرساخت‌ها به کار گیرد و خدمات دهی خود را نیز آسانتر کند.

وی، گفت: بخش قابل توجهی از نیروهای بازنشسته‎ی شرکت مخابرات از سال‌های گذشته تا به امروز، بلاتکلیف مانده‌اند و علاوه بر این موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در این شرکت نیز هنوز تعیین وضعیت نشده است و در همین راستا شرکت مخابرات ایران علت این تاخیر را نبود منابع اعلام کرده بود که احتمالا اصلاح تعرفه‌ها می‌تواند به روشن شدن تکلیف این موضوعات کمک کند.

انتهای پیام

گفت‌وگو از فرزانه احمدی منش

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.8 (4 رای)
سیتنا 1
2022-09-12 12:13

افزودن دیدگاه جدید