کد مطلب: 

271798

عرضه نوشت افزار ایرانی در سایت دیجی کانون

سایت دیجی کانون متعلق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که کاربران می توانند به صورت آنلاین نوشت افزار ایرانی در آن خریداری کنند.
سایت دیجی کانون

به گزارش سیتنا، مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش اعلام کرد: طرح ملی عرضه مستقیم نوشت افزار ایرانی اسلامی با اهداف ترویج زندگی سالم، عاری شدن سبد مصرفی نوشت افزار خانوار ایرانی از کالاهای نامطلوب، ارتقا ذائقه خانواده های ایرانی جهت مصرف نوشت افزار تولید داخلی و بومی، توزیع مستقیم و بی واسطه نوشت افزار ایرانی (فروش از تولید به مصرف) و حمایت از تولید داخلی برگزار می شود. این طرح با همکاری وزارت آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی از ۲۵ مرداد الی ۲۵ شهریورماه به مدت یک ماه در حال برگزاری است.

شایان ذکر است، دیجی‌کانون؛ تارنمایی چند منظوره برای دسترس‌پذیر کردن فرآورده‌های متنوع فرهنگی مناسب کودکان و نوجوانان است. این سایت جامع اینترنتی فروشگاه آنلاینی است که علاقه‌مندان می‌توانند ضمن خریداری محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مانند کتاب، سرگرمی‌های سازنده، بازی و اسباب‌بازی، تولیدات دیگر ناشران و تولیدکنندگان را نیز در این سایت جست‌وجو کنند.

فروش محصولات مورد تایید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به گونه‌ای خواهد بود که علاقه‌مندان شاهد مجموعه‌ای از محصولات متنوع فرهنگی خواهند بود.

صاحب امتیاز و مسول این تارنما؛ سازمان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان است.

به سایت دیجی کانون، می توانید از اینجا وارد شوید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 5
2022-08-28 15:38

افزودن دیدگاه جدید