کد مطلب: 

271354

نقش موثر اهالی رسانه در نهادینه شدن جهاد تبیین

معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: باید تلاش شود که اهالی رسانه تولید محتوا و روایت دست اولی از رخدادها را بازگو کنند تا گام مهمی در جنگ رسانه و جهاد تبیین برداشته باشیم.
نقش موثر اهالی رسانه در نهادینه شدن جهاد تبیین

به گزارش خبرنگار سیتنا، فرشاد مهدی‌پور در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در تالار وحدت، با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه و فعالان این عرصه گفت: مصادف شدن روز خبرنگار با عاشورای حسینی فرصتی برای یادآوری روایت اول ایثار و فداکاری و عشق و انسانیت است که همگی از درس‌های عاشورا هستند. روایت اول یادآور می‌شود که این مسیر میراثی از حضرت زینب (س) است که تاکنون ادامه داشته است.

وی ادامه داد: تلاش ما در معاونت مطبوعاتی تمرکز بر مقطع ابتدایی تولید محتوا و روایت اول یعنی خبرنگاران و کنشگرانی است که می‌توانند روایت اول را داشته باشند و به‌هم‌ریختگی و آشفتگی جنگ نرم را بهبود بخشند.

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: اهالی خبر و رسانه باید از امنیت شغلی بیشتری برخوردار شوند که همواره تلاش ما در راستای این هدف بوده است. بسته حمایتی مطرح شده توسط رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز بخش دیگری از این حمایت‌هاست.

مهدی‌پور افزود: خانه رسانه و مطبوعات را به سمت سامانه‌ی جامع رسانه‌ها هدایت کردیم تا تمامی خدمات به صورت یکپارچه، شفاف و بدون نیاز به حضور افراد در اختیار آنها قرار گیرد. البته در این مسیر نیازمند کمک، مشارکت و حمایت همه جانبه هستیم تا بتوانیم بهترین ها را برای اصحاب رسانه فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر موفق باشیم و ریل گذاری را اصلاح کنیم باید تلاش شود که اهالی رسانه تولید محتوا و روایت دست اولی از رخدادها را بگویند تا گام مهمی در جنگ رسانه و جهاد تبیین برداشته باشیم.

وی در پایان تاکید کرد: امیدوارم مراسم تجلیل از خبرنگاران هر سال به همین منوال به پاس تلاش های آنان برگزار شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-08-14 14:16

افزودن دیدگاه جدید