کد مطلب: 

271313

100 پارتی در آیگپ

جشنواره شگفت انگیز خرید شارژ و بسته اینترنتی با عنوان "100 پارتی" در آیگپ آغاز شد.
آیگپ

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی آیگپ، این اپلیکیشن علاوه بر خدمات جالب توجه پیام‌رسانی، بخشی را با عنوان آیلند به سرزمین خدمات برای کاربران تبدیل کرده است.

استفاده کنندگان از سوپراپلیکیشن آیگپ در قسمت آیلند بخش‌های متنوعی را در اختیار دارند که خدمات مالی و پرداخت هم یکی از همین بخش‌ها است.

تهیه شارژ و بسته اینترنتی یکی از بخش‌های پرطرفدار در آیگپ است. کاربرانی که یک سوپراپلیکیشن را بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب می‌کنند به دنبال آن هستند تا تمامی نیازهای قابل دسترسی و آنلاین خود را با استفاده از آن اپلیکیشن دریافت کنند و در همین راستا آیگپ می‌تواند انتخابی کامل و جامع برای کاربرانش باشد.

جشنواره شگفت انگیز خرید شارژ و بسته اینترنتی با عنوان "100 پارتی" از امروز در آیگپ آغاز شده است.

100 پارتی در واقع جایی است برای شارژ شدن، همیشه آنلاین بودن و شرکت در یک جشن پر از جایزه!

کاربران قدیمی آیگپ و همچنین افرادی که برای اولین بار آیگپ را بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب می‌کنند، هر روز که برای خرید شارژ و یا تهیه بسته اینترنتی از طریق آیگپ اقدام می کنند، به صورت خودکار وارد قرعه کشی خواهند شد. ضمن این که میزان خرید شارژ و بسته در ورود کاربران به قرعه‌کشی تاثیری ندارد.

در پایان هر روز قرعه کشی بین این کاربران انجام خواهد شد و هر شب به دو نفر از همراهان آیگپ به قید قرعه جایزه یک میلیون ریالی تعلق خواهد گرفت.

علاقه‌مندان می توانند با ارسال عدد 1 به 10004497 و یا دانلود و نصب از طریق مارکت های داخلی و یا شماره‌گیری ستاره یک ستاره هشتاد مربع، آیگپ را نصب و با تهیه بسته اینترنتی و یا خرید شارژ وارد قرعه کشی روزانه جشنواره "100 پارتی" شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-08-13 13:40

افزودن دیدگاه جدید