کد مطلب: 

271301

نصب ۶۵۰۰ دستگاه کارتخوان هوشمند فعال در نانوایی‌های تهران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: بیش از ۶۵۰۰ دستگاه کارتخوان هوشمند در سطح نانوایی‌های استان تهران در راستای اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان نصب شد.
نان

به گزارش سیتنا، حشمت الله عسگری در جلسه کارگروه آرد و نان استان با اشاره به نصب بیش از ۶۵۰۰ دستگاه کارتخوان هوشمند در سطح نانوایی‌های استان در راستای اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان اظهار داشت: بقیه دستگاه‌ها نیز با رفع مشکلات زیرساختی مرتبط با نانوایی‌ها تحویل داده می‌شود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش دستگاه‌های اجرایی ذی ربط و مجری طرح هوشمند سازی یارانه آرد و نان افزود: همکاری متصدیان نانوایی‌ها و اتحادیه در راستای حل مشکلات زیرساختی موجب تسریع در اجرای کامل پروژه خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به مزایای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان به جهت مدیریت مصرف و جلوگیری از هدر رفت این محصول مهم و استراتژیک عنوان کرد: نصب دستگاه‌های کارتخوان هوشمند در سطح نانوایی‌ها باعث رصد و کنترل سهمیه آرد و همچنین فروش نان خواهد شد و در این راستا از قاچاق احتمالی آرد جلوگیری می‌شود.

عسگری با بیان اینکه ۱۵ درصد مبلغ فروش روزانه به عنوان کمک هزینه و یارانه در پایان روز به نانوایی‌ها پرداخت خواهد شد، گفت: کنترل سهمیه، گرانفروشی و کم فروشی پس از رصد از طریق سامانه قابل پیگیری می‌باشد و با متخلفین برخورد قانونی لازم صورت خواهد پذیرفت.

وی با تاکید بر ضرورت استقرار نمایندگان دستگاه‌های جهاد کشاورزی، تعزیرات، صمت، غله، بانک‌سپه و نماینده استانداری در محل استقرار مرکز رصد و پایش طرح تاکید کرد: خروجی نظارت‌ها به صورت مشخص و در قالب آیتم‌های معین همچون تراکنش‌های نامتعارف، پخت شبانه و ساعت‌های نامتعارف فعالیت استخراج و احصا گردد تا بتوان تصمیمات لازم را در این خصوص اتخاذ کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-08-13 09:52

افزودن دیدگاه جدید