کد مطلب: 

271296

مرجع خرید و فروش قطعات سخت افزار

یکی از چالش هایی که بسیاری از متخصصان سخت افزار و تعمیرکاران لوازم برقی در ایران با آن بسیار مواجه می شوند، مشکل تامین قطعات سخت افزار می باشد.
 قطعات سخت افزار

گزارش آگهی/ اگر بخواهیم دقیق تر به این موضوع نگاه کنیم در حقیقت مشکل اصلی کیفیت پایین قطعات سخت افزار می باشد. این موضوع باعث شده تا در این مطلب به معرفی وب سایت کاربردی در حوزه تعمیرات سخت افزار و قطعات سخت افزار بپردازیم.

معرفی وب سایت iFixit

شاید کمتر کسی باشد که در حوزه تعمیرات سخت افزار و تکنولوژی فعال باشد و با وب سایت iFixit آشنا نباشد.اگر بخواهیم در یک کلام و به شکل خلاصه این وب سایت را به شما معرفی کنیم، وب سایت iFixit مرجعی کامل برای مشاهده و یادگیری تعمیرات وسایل برقی مانند لپ تاپ،موبایل،تبلت و... می باشد. شما می توانید در این وب سایت، آموزش تعمیر هر آنچه که می خواهید را به صورت رایگان مشاهده کنید و اگر برای فرایند تعمیر نیاز به ابزار و یا راهنمایی داشته باشید، می توانید از خدمات مختلف این وب سایت استفاده کنید.

خوشبختانه نسخه فارسی این وب سایت نیز در حال حاضر فعال می باشد و کاربران فارسی زبان نیز می توانند با مراجعه به نشانی https://ifixit.ir از مقالات و آموزش های رایگان این وب سایت به زبان فارسی استفاده کنند.

علاوه بر این کاربران می توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی iFixit به نشانی https://shop.ifixit.ir قطعات سخت افزار مورد نیاز خود را به سادگی خریداری کنند.

قطعات سخت افزار

 قطعات سخت افزار

یکی از مهم ترین موارد هنگام خرید قطعات سخت افزار آن هم به شکل اینترنتی ،مسئله ضمانت و پشتیبانی می باشد iFixit با راه اندازی سرویس پشتیبانی ۲۴ ساعته توانسته تا به این نگرانی پایان دهد.

علاوه بر این شما می توانید با خیال راحت از این مجموعه خرید کنید چرا که کلیه محصولات و قطعات این مجموعه قبل از ارسال توسط تکنسین های فنی تست و بررسی می شوند و فرایند ضمانت و گارانتی نیز برای بسیاری از محصولات وجود دارد.

چه قطعاتی را می توان در فروشگاه iFixit خریداری کرد

در حال حاضر شما می توانید قطعات لپ تاپ،موبایل،تبلت و لوازم تعمیرات سخت افزار را از این مجموعه خریداری کنید.

قطعات مک بوک :باتری مک بوک،ال سی دی مک بوک،کیبورد مک بوک و...   

قطعات آیپد:باتری آیپد،تاچ و ال سی دی آیپد

قطعات آیفون:باتری آیفون،تاچ و ال سی دی آیفون،اسپیکر آیفون،دوربین آیفون،قاب و شاسی آیفون

قطعات سرفیس:باتری سرفیس،کیبورد سرفیس،تاچ و ال سی دی سرفیس

قطعات آی مک : ال سی دی آی مک و...

قطعات لپ تاپ ایسوس:باتری لپ تاپ ایسوس،کیبورد لپ تاپ ایسوس

قطعات لپ تاپ دل:باتری لپ تاپ دل،کیبورد لپ تاپ دل

و...

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-08-13 09:06

افزودن دیدگاه جدید