کد مطلب: 

270946

برپایی حسینیه نوجوانی در شاد

با فرا رسیدن ایام محرم و سوگواری سرور و سالار شهیدان، ایران اسلامی یکپارچه غرق در ماتم و عزا می‌شود، از همین رو شبکه‌ دانش ­آموزی شاد برای ارتقای ظرفیت­‌های معنوی و دینی نوجوانان و همچنین حفظ روحیه اعتقادی دانش‌آموزان، «حسینیه نوجوانی» برگزار می­‌کند.
شاد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شاد، در بخش «حسینیه نوجوانی» برنامه ­های متنوعی به صورت ویژه برای ایام محرم و صفر در شبکه شاد درنظر گرفته شده است. دانش ­آموزان می­‌توانند عکس ها و فیلم های خود را از مراسم عزاداری ایام محرم در اپلیکیشن شاد ارسال کنند، تا با سایر کاربران به اشتراک گذاشته شود.

از جمله برنامه ­های شاخص این ایام در شبکه شاد می ­توان به برگزاری پویش جوانان عاشورایی، احلی من العسل در ششم محرم، پاسخگویی به شبهات دینی وپاسخگویی به سوالات دانش آموزان، تهیه مجموعه ۱۰ قسمتی درس­ها و آموزه ­های عاشورا، طرح منبرهای خاص و پخش زنده هیات‌­های دانش آموزی و محافل دهه اول محرم، اشاره کرد.

همچنین، دانش‌­آموزان می­توانند با ارسال کلیپ ­های کوتاهی از برگزاری مراسم روضه­ خوانی و هیئت­‌های­ خانگی در پویش «هر خانه یک حسینیه» شرکت کنند.

گفتنی است پخش کلیپ‌­های قدیمی و خاطره ­انگیز، آشنایی با پیرغلامان حسینی و نمایش موشن­گرافیک و عکس­ نوشته از دیگر برنامه ­های شاخص این ایام است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-08-01 10:11

افزودن دیدگاه جدید