کد مطلب: 

270934

مرکز نوآوری پست در اصفهان افتتاح شد

در سفر مدیرعامل شرکت ملی پست به استان اصفهان، مرکز نوآوری پست در این استان افتتاح شد.
محمود لیائی

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان، در مراسم اختتامیه هفته تجارت الکترونیک اصفهان که با حضور سید رضا مرتضوی استاندار برگزار شد، محمود لیائی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست، ششمین مرکز نوآوری پست در کشور را افتتاح کرد.

لیائی در این مراسم که در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: برای رونق تجارت الکترونیک باید فرصت‌های هوشمندسازی ترابری به خوبی شناخته و اجرا شود.

مدیرعامل شرکت ملی پست در ادامه ضمن بیان اینکه ۳۰۰ فرصت هوشمندسازی در عملیات‌ اصلی شرکت ملی پست شناسایی شده است گفت: با افتتاح این مرکز به دنبال پیاده سازی این فرصت‌ها به بهترین شکل ممکن توسط متخصصان فناوری اطلاعات هستیم.

لیائی تصریح کرد: در راستای هوشمندسازی لجستیک پستی، در چند ماه گذشته سورتینگ هوشمند در مرکز تجزیه مبادلات پست با استفاده از فناوری های جدید و توان متخصصان داخلی افتتاح شد و در این زمینه در بین کشورهای منطقه، حرف اول را برای گفتن داریم.

وی با تاکید بر لزوم بکارگیری ابزارهای تحول دیجیتال و هوشمندسازی در چهار عمل اصلی پست یعنی قبول، تجزبه مبادلات، رهسپاری و توزیع مرسولات، افزود: این کار باعث افزایش سرعت و دقت در ارسال مرسولات و کاهش هزینه و نیروی انسانی می‌شود.

در راستای هوشمندسازی لجستیک پستی، در چند ماه گذشته سورتینگ هوشمند در مرکز تجزیه مبادلات پست با استفاده از فناوری های جدید و توان متخصصان داخلی افتتاح شد و در این زمینه در بین کشورهای منطقه، حرف اول را برای گفتن داریم.

سیاست دولت توسعه اقتصاد دیجیتال است 

استاندار اصفهان در این مراسم اظهار کرد: با توجه به سیاست‌هایی که از سال‌های گذشته به دلیل شرایط خاص اصفهان در استان حاکم شده است، برنامه‌های مدون پیرامون دو محور «گردشگری» و «صنایع هایتک» تعریف شده و برنامه استان این است که اقتصاد خود را بر این دو محور و راهبرد اساسی تعریف کند.

سید رضا مرتضوی ادامه داد: وقتی صحبت از اقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک می‌شود راه ما به حوزه فناوری اطلاعات باز می‌شود و این را به عنوان یکی از رموز موفقیت در این دو راهبرد در استان می‌توان برشمرد.

وی در ادامه گفت: سیاست دولت توسعه اقتصاد دیجیتال است و در سال‌های گذشته برحسب تجربه، رویکردهایی که در این حوزه پایه‌گذاری شده است در مقاطع مختلفی مفید بوده و به همین خاطر باید فهم عمومی را در جامعه فراهم کنیم تا این موضوع به عنوان یک گفتمان درآید.

مرتضوی تاکید کرد: یک نسل وارد میدان شده است که بر تمام موضوعات فضای مجازی اشراف کامل دارند و اگر همین رویکرد و تجربه را در دوران کرونا مرور کنیم شاهدیم که در زمینه‌های آموزش، تعلیم و تربیت و معرفی محصولات و توزیع متوازن رایانه ها تا چه حد اثرگذار می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-07-31 15:16

افزودن دیدگاه جدید