کد مطلب: 

270929

نتایج کنکور ۱۴۰۱ چه زمانی اعلام می‌شود؟

معاون آزمون‌سازی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۱ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در هفته آینده اعلام می‌شود و تمام تلاش ما این است که نتایج اولیه آزمون را هر چه زودتر روی سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org قرار دهیم.
کنکور

به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، حسن مروتی اظهار کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در کنکور ۱۴۰۱ به فاصله دو روز پس از اعلام نتایج اولیه می‌توانند انتخاب رشته خود را شروع کنند.

مروتی تاکید کرد: پس از اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ بازه زمانی مشخص یعنی حدود ۱۰ روز برای انتخاب رشته داوطلبان در رشته‌هایی که پذیرش براساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد را در نظر خواهیم گرفت و علاقه‌مندان می‌توانند در این رشته‌های بدون آزمون ثبت نام کنند.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: برنامه ما این است که ثبت‌نام داوطلبان در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی همزمان با انتخاب رشته‌های با آزمون صورت بگیرد.

برنامه ما این است که ثبت‌نام داوطلبان در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی همزمان با انتخاب رشته‌های با آزمون صورت بگیرد.

مروتی با تاکید بر اینکه ظرفیت پذیرش در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه‌ها حدوداً ۸۵ درصد است، اظهار کرد: نتایج پذیرش در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه‌ها همزمان با نتایج کنکور در اواخر شهریورماه از طریق سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

وی تاکید کرد: نتایج همه آزمون‌های ملی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از نیمه دوم شهریورماه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-07-31 13:39

افزودن دیدگاه جدید