کد مطلب: 

270877

برگزاری کارگروه تخصصی بومی سازی محصولات افتا در شبکه ملی اطلاعات

کارگروه تخصصی بومی سازی محصولات افتا در شبکه ملی اطلاعات به ریاست دکتر لاجوردی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، به همراه نمایندگانی از همره اول، ایرانسل، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و نماینده سندیکای افتا، چالش ها و مشکلات در حوزه بومی سازی محصولات امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات را مورد بررسی قرار دادند.
برگزاری کارگروه تخصصی بومی سازی محصولات افتا در شبکه ملی اطلاعات

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت، کارگروه تخصصی بومی سازی محصولات امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات (افتا) در شبکه ملی اطلاعات به ریاست دکتر لاجوردی معاون وزیر ارتباطات، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت و نماینده ویژه وزیر ارتباطات در امنیت فاوا در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

این کارگروه تخصصی که در حاشیه کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات در سالن اجتماعات پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شده بود ،دکتر لاجوردی ریاست این کارگروه تخصصی به همراه نمایندگانی از همره اول ، ایرانسل ، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و نماینده سندیکای افتا چالش ها و مشکلات در حوزه بومی سازی محصولات امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات مورد بررسی قرار دادند.

دکتر لاجوردی در پایان این کارگروه تخصصی ضمن جمع بندی پرسش و پاسخ های حاضرین در جلسه خواستار این شد که زمینه ای فراهم شود تا شرکت های نوپا بتوانند در حوزه امنیت ایده ها و دستاوردهای خود را ارائه دهند و از بومی سازی محصولات حوزه افتا حمایت صورت گیرد.

کنفرانس شبکه ملی اطلاعات با موضوع «امنیت ،تاب آوری و پایداری» در روزهای پنجم و ششم مرداد ماه سال جاری در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شده است.

سخنرانی تخصصی مدیران حوزه امنیت در شبکه ملی اطلاعات در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ،برگزاری کارگروه تخصصی در حوزه افتا همراه با ،پرسش و پاسخ و برگزاری نمایشگاه از محصولات بومی در حوزه افتا با حضور بیش از 50 شرکت داخلی از برنامه های این کنفرانس به شمار می رود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-07-30 11:23

افزودن دیدگاه جدید