کد مطلب: 

270578

جنجال ستاره بارسلونا به خاطر عکس پشت موبایل

انتشار تصاویری از رافینیا، ستاره برزیلی جدید بارسا، که نشان می‌داد روی قاب موبایل او تصویر لیونل مسی با جام کوپا آمه‌ریکا 2021 چاپ شده است، خبرساز شد.
جنجال ستاره بارسلونا به خاطر عکس پشت موبایل

به گزارش سیتنا، یک تصویر از رافینیا، مهاجم برزیلی بارسلونا، که این هفته از لیدز به باشگاه کاتالان منتقل شد، در کشور او خبرساز شد و انتقادهایی برای این مهاجم برزیلی به دنبال داشت.

در مراسم معرفی رافینیا به هواداران بارسلونا، تصویری از او مخابره شد که ستاره برزیلی را در حال سلفی گرفتن از خود با دوربین موبایلش را نشان می‌داد. هواداران متوجه شدند روی قاب موبایل رافینیا، تصویری چاپ شده است که لیونل مسی را در حال بوسه زدن بر جام قهرمانی کوپا آمه‌ریکا 2021 نشان می‌دهد.

این تصویر بلافاصله در برزیل خبرساز شد و موجی از انتقاد علیه رافینیا را به دنبال داشت. آرژانتین در فینال آن رقابتها دقیقا تیم ملی برزیل را شکست داد و به جام رسید. تیمی که رافینیا این روزها بازیکن آن است. با توجه به دشمنی تاریخی و سنتی بین برزیل و آرژانتین در آمریکای جنوبی، می‌توان علت واکنش‌ها در این کشور را دریافت.

البته برخی از نزدیکان و هواداران رافینیا در برزیل در ساعات اخیر سعی کردند جو را به نفع او آرام کنند. آنها می‌گویند رافینیا بعد از گرفتن سلفی از خودش، دوربین را به شخص دیگری می‌دهد و مشخص نیست آیا تلفن موبایل مورد اشاره متعلق به او بوده یا شخصی دیگر.

البته این اولین بار نیست که رافینیا علاقه خود به لیونل مسی را نشان می‌دهد. او چند روز پیش در اینستاگرام خود یک استوری منتشر کرد که در پشت سرش تصاویری از آندرس اینیستا، لوئیس سوارز و لیونل مسی دیده می‌شد. رافینیا همچنین اعلام کرد از زمانی که کودک بوده رویای بازی در بارسا را داشت.

رافینیا چهل و پنجمین بازیکن برزیلی تاریخ بارسلونا است که پیراهن باشگاه کاتالان را به تن می‌کند. او در مراسم معارفه خود گفت پوشیدن پیراهن بارسا برایش افتخار بسیار بزرگی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 4
2022-07-20 07:56

افزودن دیدگاه جدید