کد مطلب: 

270562

شماره 82 «ماهنامه نسل چهارم» منتشر شد

شماره‌ 82 ماهنامه‌ نسل چهارم ویژه‌ تیرماه ۱۴۰۱ و با محوریت «توسعه پروژه فیبرنوری به منازل و کسب‌وکارها» به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر و در سراسر کشور توزیع شد.
شماره 82 «ماهنامه نسل چهارم» منتشر شد

به گزارش سیتنا، هشتاد و دومین شماره ماهنامه‌ نسل چهارم به دو زبان فارسی و انگلیسی، ویژه‌ تیرماه ۱۴۰۱ با محوریت «توسعه پروژه فیبرنوری به منازل و کسب‌وکارها» منتشر شد.

سرمقاله این شماره از ماهنامه به قلم عمادالدین پاینده، مدیر آزمایشگاه داده و حکمرانی با عنوان «نگاهی به ظرفیت تحول آفرین فیبر در اکوسیستم ارتباطی کشور» و تحلیل ماه به قلم دکتر داوود ادیب، رئیس هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران با عنوان «راهکاری که می تواند موجب پایبندی دستگاه ها به حمایت از توان تولید داخلی شود» منتشر و یادداشت ماه این شماره از ماهنامه نسل چهارم هم به قلم علی نبوی، رئیس ایدرو به سرفصل «نقش آفرینی سازمان های توسعه ای در تولید دانش بنیان» پرداخته است.

کنکاش این شماره از ماهنامه پیرامون «پروژه 20 میلیون پورت فیبرنوری» به تحلیل، بررسی و انعکاس نظرات مختلف پرداخته است. سیدحسن هاشمی، رئیس سازمان نصر کشور در گفت‌وگوی ماه به تشریح موضوع «از نیاز به توسعه پهنای باند تا تلاش برای صادرات خدمات و توانمندی ها» پرداخته است و گزارش ماه این شماره هم حول محور «دستگاه های دولتی، مالک «داده» کاربران نیستند» منتشر شده است.

سایر بخش‌های متنوع این شماره از ماهنامه مشتمل بر گام نو، یک گام به جلو، خارج از گود، داخل گود، همراه با اتحادیه، همراه با بخش خصوصی، دانش بنیان‌ها، همراه با اپراتورها، زیر ذره بین، بازار، آنسوی مرزها و بخش انگلیسی می‌باشد که می‌توانید فایل پی‌دی‌اف را در ذیل ببینید.

صاحب امتیاز و مدیرمسوول این ماهنامه "مسعود فاتح"، رئیس شورای سیاست گذاری دکتر "مهدی ادیبان"، سردبیر "مونا ارشادی فر" و دبیر تحریریه "زهرا طاهری" می باشند.

پیوستاندازه
PDF icon شماره 82 ماهنامه نسل چهارم13.67 مگابایت

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2022-07-19 15:33

افزودن دیدگاه جدید