کد مطلب: 

270549

«امین کلاهدوزان» سرپرست مرکز توسعه تجارت الکترونیکی شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدور حکمی، «امین کلاهدوزان» را به سمت سرپرست مرکز توسعه تجارت الکترونیکی منصوب کرد.
«امین کلاهدوزان» سرپرست مرکز توسعه تجارت الکترونیکی شد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، در جلسه معارفه مدیران جدید معاونت تجارت و خدمات وزارت صمت که با حضور علیرضا شاه میرزایی معاون تجارت و خدمات، محمدرضا زین الدینی رییس مرکز سرمایه انسانی و سازمانی و جمعی دیگر از مقامات وزارت صمت برگزار گردید، بنابر حکم وزیر صمت، امین کلاهدوزان به سمت سرپرست مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعلام و حکم سرپرستی به ایشان اعطا گردید.

سیدرضا فاطمی امین در این حکم خطاب به کلاهدوزان آورده است: بنا به پیشنهاد معاون محترم تجارت و خدمات و نظر به شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت "سرپرست مرکز توسعه تجارت الکترونیکی" وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب می‌شوید.

انتظار می ‌رود با همکاری همه بخش های مرتبط در وزارت صمت و سایر سازمان های حاکمیتی، در خدمت به مردم و کسب و کارها کوشا باشید.

خاطرنشان می گردد، امین کلاهدوزان دانش آموخته کارشناسی رشته مخابرات بوده و تحصیلات تکمیلی خود را در رشته های مدیریت اجرایی و مدیریت راهبردی کسب و کار ادامه داده و سابقه کاری در جایگاه های مدیریت ارشد سازمان های دولتی و شرکت های دانش بنیان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را داشته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 2.6 (5 رای)
سیتنا 3
2022-07-19 11:58

افزودن دیدگاه جدید