کد مطلب: 

270185

برگزاری نشست صادرات محصولات حوزه فناوری به جمهوری آذربایجان

نشست تخصصی صادرات محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه فناوری اطلاعات به جمهوری آذربایجان، توسط اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی با مشارکت شرکت‌های فعال دارای محصول صادراتی و کارگزار برون‌مرزی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در کشور آذربایجان، برگزار شد.
نادر یاسائی

به گزارش سیتنا، نشست تخصصی صادرات محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان ایران با حضور نادر یاسائی کارگزار برون مرزی معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری در کشور آذربایجان، حامد جمشیدی رییس گروه IT اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی و جمعی از مدیران شرکت های دانش‌بنیان حوزه فناوری اطلاعات استان در سالن جلسات اداره کل ICT آذربایجان شرقی برگزار شد.

در این نشست که با توجه به اهمیت حمایت از شرکت‌های فعال حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کمک به صادرات محصولات نرم‌افزاری به جمهوری آذربایجان و همچنین معرفی پاویون دائمی محصولات دانش‌بنیان ایران برگزار شد، شرایط و نحوه عضویت در این پاویون برای مدیران شرکت‌های استان تشریح شد.

نادر یاسائی کارگزار برون مرزی معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری در جمهوری آذربایجان با بیان اینکه این پاویون، برای شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و نوآوراست، گفت: این شرکت‌ها با عضویت در پاویون و با حمایت مرکز تعامل بین‌المللی علم و فناوری ریاست جمهوری، می‌توانند محصولات خود را در کشور جمهوری آذربایجان به فروش برسانند.

شرکت‌های دانش بنیان با عضویت در پاویون و با حمایت مرکز تعامل بین‌المللی علم و فناوری ریاست جمهوری، می‌توانند محصولات خود را در کشور جمهوری آذربایجان به فروش برسانند.

وی با اشاره به حمایت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از عضویت شرکت‌های پاویون ایران در کشور آذربایجان، افزود: 70 درصد هزینه عضویت در این پاویون توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و 30 درصد هزینه توسط شرکت‌های درخواست کننده عضویت در پاویون پرداخت می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-07-06 15:25

افزودن دیدگاه جدید