کد مطلب: 

270183

روش جدید قیمت‌گذاری خودرو در فضای مجازی

عضو اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: قیمت برخی از خودروهایی که در فضای مجازی اعلام می‌شود، ساختگی و پیشنهاد دلالان است که با بالا رفتن دلار، محاسبه و آن را اعلام می‌کنند.
قیمت خودرو

به گزارش سیتنا، خسروشاهی گفت: تاکنون مشتریان منتظر آزادسازی طرح واردات خودرو بودند، اما از آنجا که این طرح تصویب نشد، مشتریانی که نیاز به خودرو دارند، اقدام به خرید و فروش می‌کنند.

به گفته عضو اتحادیه نمایشگاه داران خودرو، برخی از قیمت‌هایی که در فضای مجازی اعلام می‌شود، ساختگی است. قیمت‌هایی که در فضای مجازی اعلام می‌شود، پیشنهاد دلالان است که با بالا رفتن دلار، محاسبه و آن را اعلام می‌کنند.

سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفته بود: خریداری در بازار وجود ندارد، این قیمت گذاری‌ها مورد تایید اتحادیه نبوده و بازار اکنون راکد است و علت رکود هم انتظار خریداران برای ثبات نرخ هاست.

خریداری در بازار وجود ندارد، این قیمت گذاری‌ها مورد تایید اتحادیه نبوده و بازار اکنون راکد است و علت رکود هم انتظار خریداران برای ثبات نرخ هاست.

طبق مشاهدات میدانی در بازار پژو ۲۰۶ تیپ ۲، ۲۰۳ میلیون تومان، پراید ۱۱۱، ۲۰۲ میلیون تومان‏, پراید ۱۳۱، ۱۸۱ میلیون، سمند LX ۲۸۵ میلیون تومان، کوییک دنده‌ای ۲۱۵ میلیون تومان، دنا پلاس معمولی ۴۷۵ میلیون تومان معامله شده اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-07-06 15:12

افزودن دیدگاه جدید