کد مطلب: 

270038

حضور همراه اول در نمایشگاه شهر هوشمند با شعار «لمس جهان دیجیتال»

همراه اول به‌همراه شرکت‌های زیرمجموعه خود با محوریت هوشمندسازی و شعار لمس جهان دیجیتال در سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران حضور می‌یابد.
جهان دیجیتال

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران (Smart City Expo 2022) با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و حمایت وزارت کشور، همزمان با نمایشگاه «شهر نوآور» که مربوط به شهرداری ها و دهیاری های سراسر کشور است از ۱۲ تا ۱۴ تیر ۱۴۰۱ در مصلی امام خمینی(ره) با حضور همراه اول برگزار می شود.

شرکت ارتباطات سیار ایران به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور در فضایی به وسعت ۶۰۰ مترمربع در این رویداد کسب‌وکاری با محوریت ارائه «راهکارهای زیرساختی فناوری اطلاعات و مخابرات»، «حوزه های مربوط به شهر هوشمند مانند اپراتور انرژی»، «شبکه توزیع کالا» و «سلامت هوشمند» حضور می یابد.

همچنین آکادمی همراه با «مدرسه اینترنت اشیاء» و مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با «پلتفرم اختصاصی IOT» در این رویداد که میزبان ۲۵۰ سازمان و شرکت دانش بنیان از سراسر کشور است، حاضر می شوند.

گفتنی است در روزهای برگزاری این نمایشگاه، سخنرانی های علمی و تخصصی و کارگاه های آموزشی در زمینه معرفی و تشریح ابعاد مختلف هوشمندسازی و ویژگی های شهرهای هوشمند با حضور استادان و صاحب نظران داخلی و خارجی نیز برگزار می شود.

علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه می توانند در روزهای مذکور از ساعت ۹ تا ۱۷ به نمایشگاه شهر هوشمند آمده و از نزدیک با تجربیات و دستاوردهای همراه اول در این حوزه آشنا شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-07-02 13:06

افزودن دیدگاه جدید