کد مطلب: 

269973

دانلود فیلم 2022

تماشا فیلم های بروز همیشه در اولویت های مردمان سراسر دنیا بوده است، تماشا فیلم در کنار دوست و خانواده بسیار لذت بخش است، به همین خاطر همیشه مردمان دنیا به دنبال بروز ترین فیلم های سینمایی دنیا هستند.
دانلود فیلم 2022

گزارش آگهی/ شاید دلیل اصلی دیدن فیلم و سریال ها این است که افراد چند ساعتی فکر خود را از این دنیا آزاد می کنند، اما دیدن فسلم و سریال به سلیقه افراد بستگی دارد، ژانرها یا همان دسته بندی موضوعی فیلم دلیل انتخاب مردمان است، برای مثال شاید شخصی تنها به تماشا فیلم های ترسناک علاقه داشته باشد اما همین سلیقه و علاقه در یک فرد دیگر در خصوص ژانر اکشن و هیجانی باشد، به همین خاطر دانلود فیلم 2022 به علت وجود فیلم های بروز یکی از انتخاب های مردمان است که در ژانرهای مختلف فیلم های زیادی وجود دارد، در این مطلب نیز به معرفی چند فیلم برتر 2022 می پردازیم.

فیلم بالاتر از مارها Above Snakes 2022

فیلم بالاتر از مارها محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی و نویسندگی تایلر اسمیت و نویسندگی داستی پرابرت و جفری ام. اسمیت است، این فیلم در 15 جشنوراه مختلف از جمله جشنوره فیلم لس آنجلس، جسنوراه ام ال سی و جشنوراه فیلم انیورس حضور پیدا کرد و در 15 جشنوراه مختلف که حضور پیدا کرد توانست در بخش های مختلف از جمله بهترین فیلم وسترن و بهترین بازیگر موفق به دریافت جایزه گردد و یکی از موفق ترین فیلم های سال 2022 را در بخش وسترن را می شود نام برد اما برعکس منتقدین این فیلم نتوانست تماشاگران را قانع کند و امتیاز پایینی از سمت تماشاگران برعکس منتقدین دریافت کرده است در فیلم هنرمندانی همچون ربکا رای، براندون بیکر، لان حنا، مارک مک ‌فرسن نیز هنرنمایی کرده اند؛ اما شاید شما نظری متفاوت تر نسبت به دیگر ببیندگان داشته باشد، داستان این فیلم به این شرح است: فیلم بالاتر از مارها 2022 در مورد مردی به نام کلمن دابز است که به تازگی از زندان آزاد شده و قصد دارد از قاضی که او را محکوم کرد انتقام بگیرد. حال بهترین راه برای گرفتن انتقام استفاده از تنها چیزی است که واقعا برای این قاضی اهمیت دارد، یعنی دخترش. اما آیا نقشه کلمن دابز به سادگی پیش خواهد رفت؟

فیلم محاصره رابین هود The Siege of Robin Hood 2022

دانلود فیلم 2022

فیلم محاصره رابین هود محصول سال 2022 کشور استرالیا به کارگردانی پائول آلیکا و نویسندگی دان مکناب استارک و پائول آلیکا که مشترکا نویسندگی فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته اند،این اثر در تاریخ 3 ژوئن 2022 به صورت عمومی به نمایش عموم درآمد این فیلم که داستان آن در ژانر اکشن و ماجراجویی روایت می شود هنرمندانی نظیر پائول آلیکا که نقش کارگردان و نویسنده را هم عهده دار می باشد در فیلم هم بازیگر نقش اول فیلم می باشد و نقش رابین هوود را در فیلم ایفا می کند در کنار او هنرمندان دیگری همچون کهلی ویلیامز و دیو بیمیش هنرنمایی کرده اند، داستان این فیلم نیز به این شرح است: فیلم محصار رابین هود 2022 داستان درباره داروغه ناتینگهام دستور حمله وحشیانه به خانواده مرد جوانی به نام رابین را می ‌دهد، رابین سوگند می ‌خورد تا انتقام خود را از تمام افرادی که مسئول این اتفاق خونین هستند گرفته و آزادی را به تمام کسانی که تحت حاکمیت ظالمانه پادشاهی به دام افتاده‌اند، بازگرداند.

فیلم The Batman

فیلم The Batman همانطور که از نامش مشخص است بر اساس کاراکتر قهرمانانه بتمن از کمیک ‌های DC ساخته شده و این سری قسمت از بتمن در واقع بازسازی سری فیلم بتمن محسوب می ‌شود. در این عنوان از لیست بهترین فیلم های جهان در سال 2022 این بار رابرت پتینسون (Robert Pattinson) نقش بروس وین یا بتمن را بازی کرده است؛ ژانر این فیلم سینمایی ابرقهرمانی است و امتیاز کسب شده این فیلم نیز 8 IMDB از 10 است، به علت کسب نمره مناسب، دانلود فیلم بتمن از استقبال خوبی صورت گرفت؛ فیلم بتمن توسط کمپانی برادران وارنر در اول اکتبر 2021 (9 مهر 1400) در ایالات متحده امریکا منتشر شد. ابتدا قرار بود تاریخ انتشار آن در 25 ژوئن 2021 (4 تیر 1400) باشد که به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا عقب افتاد. تاریخ اکران فیلم بتمن جدید ۲۰۲۲ چندین بار تغییر کرد. در آخرین اخبار تاریخ اکران فیلم سینمایی بتمن ۲۰۲۲ با بازی رابرت پتینسون 4 مارس 2022، برابر با 13 اسفند 1400، اعلام شد و در همان تاریخ نیز فیلم پخش شد؛ داستان این فیلم به این شرح است: بتمن The Batman در دومین سال مبارزه با جرم و جنایت خود به بررسی رشته ای از قتل ها می پردازد که به بررسی فسادی می پردازد که شهر گاتهام را گرفتار می کند و همچنین اینکه چگونه ممکن است، دوبله فارسی این فیلم به علت وجود طرفداران زیاد فیلم بتمن از محبوبیت بالایی برخوردار است.

فیلم ترسناک 2022

یکی از ژانرهای مورد علاقه مردمان دنیا به علت وجود ترس و هیجان، فیلم هایی با ژانر ترسناک و رازآلود هستند، یکی از این فیلم ها، فیلم عینک سیاه است.

فیلم عینک سیاه Black Glasses 2022

دانلود فیلم ترسناک 2022 در ایتالیا غوغا کرد؛ عینک سیاه محصول سال 2022 کشور ایتالیا به کارگردانی داریو آرجنتو و نویسندگی داریو آرجنتو، فرانکو فرینی و کارلو لوکارلی که به صورت مشترکا نویسندگی فیلمنامه فیلم عینک سیاه را بر عهده داشته اند، این اثر در تاریخ 11 فرویه 2022 به تهیه کنندگی کنچیتا ایرولدی در ژانر،ترسناک ،معمایی و هیجان انگیز به نمایش عموم درآمد، در این فیلم هنرمندانی همچون ایلنیا پاستورلی در نقش دیانا، آزیا آرجنتو در نقش ریتا، اندریا چرپلی در نقش متئو نیز هنرنمایی کرده اند؛ داستان این فیلم به این شرح است: فیلم عینک سیاه داستان درباره دایانا زن جوانی است که بینایی اش را از دست داده و با پسری چینی به نام چین همراه می شود تا در تاریکی ایتالیا، قاتل خطرناکی را پیدا کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-06-29 09:37

افزودن دیدگاه جدید