کد مطلب: 

269847

سلطانی: اتخاذ رویکرد دانش‌بنیان در صنعت زیرساختی مخابرات ضروری است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: به کارگیری رویکرد دانش‌بنیان در صنعت زیرساختی شرکت مخابرات به منظور پیشرفت همه جانبه ضرورت دارد و با رعایت الزامات توسعه‌ای، اساس و بنیاد برنامه توسعه فیبرنوری در کشور بر تفکر و برنامه جهادی استوار خواهد بود.
مجید سلطانی

به گزارش سیتنا، مهندس مجید سلطانی که در همایش آغاز عملیات نهضت جهادی توسعه فیبرنوری در استان سیستان و بلوچستان سخن می گفت، افزود: بر اساس الزاماتی که در حوزه توسعه کشور وجود دارد و تهیه برنامه عملیاتی، اساس و ریشه برنامه توسعه فیبرنوری در کشور بر پایه تفکر جهادی تعریف و عملیاتی شد.

سلطانی، با اشاره به ضرورت پیاده سازی الزامات توسعه ای اظهار داشت: اگر این الزامات در زمینه توسعه درکشور که همانا تفکر جهادی ست در برنامه های عملیاتی رعایت نشود، رشد اقتصادی اتفاق نخواهد افتاد.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص استفاده حداکثری از ظرفیت ها برای توسعه اشاره کرد و بیان داشت: پیرو توصیه های رهبری، تولید، اشتغال و حمایت از دانش بنیان در نهضت جهادی توسعه فیبرنوری به مرز مطلوبی در این شرکت خواهد رسید.

سلطانی با ابراز خرسندی از حضور در این استان به جهت آغاز پروژه نهضت جهادی توسعه فیبرنوری اظهار داشت: ضمن قدردانی از استاندار این استان، ان شالله بتوانیم با حمایت های دستگاه ها و نهادهای حاکمیتی،  کارنامه خوبی در این بخش تا پایان سال داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به نتایج مهم این پروژه پرداخت و بیان کرد:  این پروژه ضمن کمک  به پیشرفت علم و فناوری اثر مستقیم در رشد اقتصادی و سهم بزرگی در رشد اقتصاد دیجیتال در تولید ناخالص ملی دارد.

وی به جایگاه شرکت مخابرات ایران نزد شرکت های مخابراتی دنیا اشاره کرد و افزود: در مقایسه با اپراتورهای خارجی با نسبت هم وزن، سرانه هزینه های شرکت مخابرات بسیار بالاست، که این ریسک بزرگی در تحقق اهداف محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به تشریح پروژه نهضت جهادی توسعه فیبرنوری پرداخت و اظهار داشت: نیاز به ارائه طرح های زود بازده و  توسعه فوری در استان و آمادگی مسوولین استانی این شرکت را بر آن داشت تا پیاده سازی این پروژه را در استان سیستان و بلوچستان در اولویت قرار دهد.

سلطانی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد با کمک سایر دستگاه های اجرایی و نهادهای حاکمیتی استان،  شاهد اتفاق های خوب در زمینه توسعه فیبرنوری و ارائه خدمات وسیع در جای جای استان سیستان و بلوچستان باشیم.

گفتنی ست، همایش آغاز نهضت جهادی توسعه فیبرنوری شرکت مخابرات ایران با نام اختصاری "نجما"  امروز شنبه چهار تیرماه ۱۴۰۱ در سالن همایش های امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان با حضور دکتر مدرس خیابانی، استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر مقامات لشکری استان، دکتر محمودزاده، رییس هیات مدیره و سایر اعضای هیات مدیره و همچنین مهندس سلطانی، مدیرعامل و معاونین و مدیران شرکت مخابرات ایران و منطقه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-06-26 08:55

افزودن دیدگاه جدید