کد مطلب: 

269685

سامانه 124؛ مرجع اعلام قیمت کالاهای اساسی

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: در راستای اطلاع‌رسانی قیمت کالاهای اساسی، حداکثر قیمت مصرف‌کننده کالاهای مذکور در سامانه 124 سازمان حمایت به نشانی www.124.ir پس از طی فرآیندهای قانونی ثبت، مرجع اطلاع‌رسانی قیمت برای فعالین ذی‌ربط و مصرف‌کنندگان است و می‌بایست در حلقه‌های مختلف تأمین و توزیع رعایت شود.
 صدیف بیک‌زاده

به گزارش سیتنا، صدیف بیک‌زاده اعلام کرد: در راستای اطلاع‌رسانی قیمت کالاهای اساسی، ضروری و حساس در سبد مصرف خانوار و همچنین برای تقویت نظارت در زنجیره تأمین و توزیع، مطابق مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور، حداکثر قیمت مصرف‌کننده کالاهای مذکور در سامانه 124 سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به نشانی www.124.ir پس از طی فرآیندهای قانونی ثبت، مرجع اطلاع‌رسانی قیمت برای فعالین ذی‌ربط و مصرف‌کنندگان است و می‌بایست در حلقه‌های مختلف تأمین و توزیع رعایت شود.

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اظهار داشت: هرگونه فروش بالاتر از قیمت‌های مندرج در سامانه 124 تخلف محسوب، و مطابق قوانین و مقررات اقدام خواهد شد.

بیک‌زاده همچنین گت: فرآیند اطلاع‌رسانی قیمت کالاها بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در سامانه 124 برای کالاهای مذکور به‌طور مستمر انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در ضمن تأمین کنندگان کالاهای مشمول درج قیمت، مکلف‌اند مطابق فرآیندهای اعلامی، قیمت کالاهای خود را در سامانه جامع تجارت به نشانی www.ntsw.ir اظهار کنند تا فرآیندهای بررسی توسط سازمان مذکور انجام شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-06-20 12:03

افزودن دیدگاه جدید